Speed weekend Halmstad 11-12 juli

:rodnar Tackar, skoj att du gillar den :) Skulle kanske tvätta den innan rejshelgen då :rolleyes:

Nä, det är ju lite onödigt att hålla igen när man har ett helt flygfält till förfogande :)

hej hur ska vi känna igen varandra det blir ju lite pinsamt o gå runt o fråga vad alla heter och man kan ju inte sitta på sin hoj för den vet ju ni hur den ser ut
och alla kan ju inte ha en hatt på sig eller en röd ros i handen för det har man ju när man dejtar:confused:

peterpain

Man har säkert gått förbi många nät-bekanta på tävlingar utan att veta om det, mig lär ni hitta ganska enkelt iom jetcirkusen vi drar med oss men jag lär nog inte känna igen en enda person från forumet.

Sporthojtröjan är ju en bra idé ifall man har en sån, jag ska packa ner min i alla fall.

hej hur ska vi känna igen varandra det blir ju lite pinsamt o gå runt o fråga vad alla heter och man kan ju inte sitta på sin hoj för den vet ju ni hur den ser ut
och alla kan ju inte ha en hatt på sig eller en röd ros i handen för det har man ju när man dejtar:confused:

peterpain
:rofl:rofl:rofl

Man har säkert gått förbi många nät-bekanta på tävlingar utan att veta om det, mig lär ni hitta ganska enkelt iom jetcirkusen vi drar med oss men jag lär nog inte känna igen en enda person från forumet.

Sporthojtröjan är ju en bra idé ifall man har en sån, jag ska packa ner min i alla fall.

Det där har jag oxå tänkt på. Om man skulle ha nåt slags turbobikemeet när så många ändå verkar vara på plats samtidigt.

Men det behöver ju inte vara så avancerat

Man går fram till första bästa idiot i hatt o röd ros, och frågar:
Lycka mäts i....? svarar han då: Bar!! Då är det en fellow turbobiker!:D

:rofl:rofl:rofl

Det där har jag oxå tänkt på. Om man skulle ha nåt slags turbobikemeet när så många ändå verkar vara på plats samtidigt.

Men det behöver ju inte vara så avancerat

Man går fram till första bästa idiot i hatt o röd ros, och frågar:
Lycka mäts i....? svarar han då: Bar!! Då är det en fellow turbobiker!:D

Du e fan störd.......:D
Andersson är på utlandsresa denna helg så jag får fortsätta att jaga fler att åka med.

Du e fan störd.......:D
Andersson är på utlandsresa denna helg så jag får fortsätta att jaga fler att åka med.

Ja visst är jag? På det där mysiga långärmade knutbakom ryggen sättet..

Ja visst är jag? På det där mysiga långärmade knutbakom ryggen sättet..

De är ett helt normaltbeteende.

Jag funderar faktiskt på att köpa ett ett större framdrev och åka ner mede gixxer turbon.

Finns det någon från mellansverige som det går att samordna en samåkning med eventuellt ?

De är ett helt normaltbeteende.

Jag funderar faktiskt på att köpa ett ett större framdrev och åka ner mede gixxer turbon.

Finns det någon från mellansverige som det går att samordna en samåkning med eventuellt ?
Tja ba Färnbo..

Jag och en polare ska ner till halmstad från skultuna,du får inte plats i bilen och jag vet inte om hojen får plats heller,jag kan kolla det.Om du själv fixar transport kan vi samåka i alla fall.

Tack, men jag tänkte mer på att dela transporten antingen svarar jag för transport fordon eller om någon annan har plats att erbjuda mig.

Fan !! det skit sig med att ha 17t fram på gsxr, det får inte plats om man inte moddar drev kåpan.
Så det blev att tänka om och montera 16t fram och 46t bak istället för 54t (bara för jag hade det liggande). Bör nog funka fint, bara synd att jag måste korta kedjan några länkar.

Har räknat på toppfarten med den utväxlingen 318km/t säger det programet men det kan ju inte stämma.
Jag har ju faktiskt bara drevat upp ett kugg fram och ner två kugg bak ? kan tänka mig 270-280km/t möjligen eller är jag helt ut och cyklar.

Med orginal drevningen 15-48 så mätte Bike upp 1990 256km/t i verklig fart men tyvärr vet jag ej om den varvade ut eller inte.

Börja med att testa omhur mycket den orkar varva med den utväxlingen du har nu.

Fan !! det skit sig med att ha 17t fram på gsxr, det får inte plats om man inte moddar drev kåpan.
Så det blev att tänka om och montera 16t fram och 46t bak istället för 54t (bara för jag hade det liggande). Bör nog funka fint, bara synd att jag måste korta kedjan några länkar.

Har räknat på toppfarten med den utväxlingen 318km/t säger det programet men det kan ju inte stämma.
Jag har ju faktiskt bara drevat upp ett kugg fram och ner två kugg bak ? kan tänka mig 270-280km/t möjligen eller är jag helt ut och cyklar.

Med orginal drevningen 15-48 så mätte Bike upp 1990 256km/t i verklig fart men tyvärr vet jag ej om den varvade ut eller inte.

:rodnar Tackar, skoj att du gillar den :) Skulle kanske tvätta den innan rejshelgen då :rolleyes:

Nä, det är ju lite onödigt att hålla igen när man har ett helt flygfält till förfogande :)

Jag kommer och kikar på din hoj med. Är rätt nyfiken på hur du löst en del saker. Ska dock inte köra själv!

Det stod att anmällan måste skickas senast 15juni.. då är det för sent.

peterpain

Hehe, det där är humor :tummenupp Frugan gillade idén med rosen, men jag vetefan... :D Jag har tyvärr ingen sporthojströja, men det löser sig säkert. En sån där lapp som prao-elever har kanske man kan ha? :näsblod

Hehe, det där är humor :tummenupp Frugan gillade idén med rosen, men jag vetefan... :D Jag har tyvärr ingen sporthojströja, men det löser sig säkert. En sån där lapp som prao-elever har kanske man kan ha? :näsblod

Kommit hem nu farsan?! :tummenupp

Se min avatar, lahi ovan ser ut att vara min brorsa framförallt när han
har mössan på sig... :D
Skämt åsido, innan hade han dock världens fränaste mc-stövlar, men nu vetetusan hur man ska känna igen honom. Doften av härdplast?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon