Speed Triple-tråden Sthlm

Tack för tips, men jag har en fin märkesprodukt ... då använder jag den, så kan väl LucaBrasi göra en youtubevideo på hur man sprayar ...? :D

gammal video när jag hade hår och var amerikan och lite äldre än jag är nu[YOUTUBE-ID]wNSGEzbDxKY[/YOUTUBE-ID]

nånn som ska gasa? har inte suttit på hojjen på en vecka nu och mitt :arsele saknar den stenhårda 675-sadeln :banana

nu är jag förvirrad, han sålde väl tjejhojjen till förmån för 675:an? :va

Jag e ett fan av sporthojar, vill faktiskt köpa en cbr 1000..

Har kört en del 600 or o det är lite som att köra toktrimmad moppe, går fort som fan men finns inget klipp i alls, tjejhoj helt enkelt :tummenupp

Och nu vet vi varför... :D :yoparty

Nope, har aldrig och kommer aldrig att gå på en tockendär konsert. Jag har inte någon gång i mitt liv förstått meningen med att betala stora cash för att stå och trängas, knappt se något och bli lomhörd.

Sonen med någar kompisar var där men drog i halvtid för att den sög.

tell me.
hur var ljuset???

Tja, konserten som helhet var kanonbra, paPs rockade fett uppe på scenen i hela 3h, även om han försöker påstå annat... :D

För det ser man ju kloCkrent att det är pappelipaPs ju :yoparty

Bifogat

• paPs.JPG
    paPs.JPG
    4.1 KB · Visningar: 169
  • paPs 2.JPG
    paPs 2.JPG
    9.4 KB · Visningar: 169
  • paPs 3.JPG
    paPs 3.JPG
    82.3 KB · Visningar: 41
liten fråga, tänkte glida bort till garaget och sanera moppen efter senaste turen, tänkte vaxa lite på den också, vad kör ni för vax? eller jag kanske ska säja, vad kör DU för vax (du vet vem du är :banana)

vaxa bakfälgen, vettigt eller ghey?

skepp och hojj!

Last edited:
liten fråga, tänkte glida bort till garaget och sanera moppen efter senaste turen, tänkte vaxa lite på den också, vad kör ni för vax? eller jag kanske ska säja, vad kör DU för vax (du vet vem du är :banana)

vaxa bakfälgen, vettigt eller ghey?

skepp och hojj!

Antar att du syftar på mig :rolleyes:

...använder lite olika, dels polish, turtle någonting, sen vax och då använder jag för tillfället Turtle nanovax alt ett Turtle vax med svarta pigment i... båda funkar finfint!

Fälg, har inte du lite matt yta på fälgen, inte blank va? har aldrig vaxat mina, bara torkat av med lite 5-56 för att få bort stänk av olja mm, spruta olja på trasa och torka av och gnugga lite extra på fälgarna :tummenupp

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026