Nätterapi - blow some steam - avreagera sig - bli på bättre humör - Tips tack!?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Jag har en cheykompis som för tillfället är rätt låg och förbannat förbannad. Hennes energi är i det närmaste slut så jag tänkte bara se om jag kunde hitta något kul att skicka som kan muntra upp.

Nej, hon kommer inte dra till gymmet eller kickboxas hela dagen för att få utlopp. Snarare plugga vid datorn och därför söker jag saker på nätet som kan ge henne lite uppmuntran/utlopp för aggression...

Videos med söta gulliga kattungar passar inte för tillfället eftersom hon rätt mycket hatar omgivningen. Hellre då klipp som man kan skratta riktigt skadeglatt åt, utan att det för den skull innehåller blåslagna könsorgan från skatevurpor på trappräcken eller benpipor.

Så, posta allt som kan tänkas passa in för att muntra upp eller ge möjlighet att avreagera.

Är man låg och förbannad så kommer det inte bli bättre av att sitta framför en dator :fakta

Du och Markus är inte bra för varandra, ni borde flytta isär.

:mad: :mad: Är'u homofåB?!! Du borde bannas! Hålla på å gejskämta!!!!!! :4skrika:4skrika

....Okej, skämt å sido....

Har du någon bra länk som kan muntra upp Markus nu när han har en sådan vecka?!

Är man låg och förbannad så kommer det inte bli bättre av att sitta framför en dator :fakta

Nej nej, jag vet men det är inte läge för förnuftiga råd o.s.v. Jag är dessutom "utomstående" så jag tänkte mest försöka dra mitt strå till stacken och skicka lite länkar som kan muntra upp eftersom Markus sinnesstämning inte gör att "goda råd" och "medkännande kommentarer" kommer falla i god jord.

Last edited:
:mad: :mad: Är'u homofåB?!! Du borde bannas! Hålla på å gejskämta!!!!!! :4skrika:4skrika

Nej nej, jag vet men det är inte läge för förnuftiga råd o.s.v. Jag är dessutom "utomstående" så jag tänkte mest försöka dra mitt strå till stacken och skicka lite länkar som kan muntra upp eftersom Markus sinnesstämning inte gör att "goda råd" och "medkännande kommentarer" kommer falla i god jord.

Flashbacks youtubetråd!

Jo, nog vet väl jag att det finns youtube-samlingar.

Jag behöver ju hjälpen att plocka russinen ur kakan och hitta de klipp som är anpassade just för detta syfte.

Vilka klipp skulle muntra upp dig om du precis hade tappat hojen i marken och med en svada av svordommar stormat in i lägenheten bara för att hitta din chey i en trekant med stadens trafikpolis och en narkotikahund....

Föreställ dig den sinnesstämningen och hjälp sedan till att hitta klipp som skulle passa.

Nej tyvärr, jag är helt okunnig på spel. Jag kan inte ens ngt kortspel. :gnissla
Jag gillar att vara kreativ med händerna för att må bra. Snickra och meka och sånt.

Fast Markus ska man nog inte släppa lös med verktyg inomhus, han verkar lite destruktiv. Jag minns hur kolerisk han vart redan när han trasslade ihop spännbandet.

Prova att låta honom ha sönder ngt av dina ägodelar, då tror jag han får upp livsgnistan igen den lille lymmeln! :tummenupp Fast det är ju väldigt dyrt i längden förstås. :gnissla Förstår varför du vill hitta ngt nätbaserat där han kan destruera saker! Klurigt. :Bugar

Nåväl hoppas du får ngt bra länktips om från den nätverksbaserade generationen

Last edited:
Last edited:
Den här är ju obetalbar..
[YOUTUBE-ID]68c-PVHudiM[/YOUTUBE-ID]

1282025.jpg

Jag gillar verkligen den där doodie.com grejen.
Känner mig mycket lugnare nu, mer harmonisk liksom :)

Nej tyvärr, jag är helt okunnig på spel. Jag kan inte ens ngt kortspel. :gnissla
Jag gillar att vara kreativ med händerna för att må bra. Snickra och meka och sånt.

Fast Markus ska man nog inte släppa lös med verktyg inomhus, han verkar lite destruktiv. Jag minns hur kolerisk han vart redan när han trasslade ihop spännbandet.

Prova att låta honom ha sönder ngt av dina ägodelar, då tror jag han får upp livsgnistan igen den lille lymmeln! :tummenupp Fast det är ju väldigt dyrt i längden förstås. :gnissla Förstår varför du vill hitta ngt nätbaserat där han kan destruera saker! Klurigt. :Bugar

Nåväl hoppas du får ngt bra länktips om från den nätverksbaserade generationen

:rofl ^10

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!