Honda SP1-tråden

Marcus...när ska din reggas in?

Jaa du, det vette fan...hoppas att både ursprungskontrollsärendet och undertailen kommer i veckan men delar kan ju dröja som bekant...jävligt surt och illa tajmat...vill ju åka NU!!:huvet:huvet

Hur går det med träff-anmälningarna då? Inga fler som vill vara med den 3-4 juli?!

SÄNKT PRIS PÅ HUGGERN!!!!!

Falken

Alla Sp1 ägare i södra Sverige kom till Falkenbergsmotorbana nästa onsdag så blir det bankörning, körning mellan 17:00-20:00 förmodligen två grupper.

Sitter och funderar över slipon, mina ART är buckliga och lite fula. Funderar över vad jag ska ha istället? Har funderat på Leovince men skulle helst vilja ha kolfiber. Leosar går ju att få för bra pris på Ebay. Har ni några förslag?

Sitter och funderar över slipon, mina ART är buckliga och lite fula. Funderar över vad jag ska ha istället? Har funderat på Leovince men skulle helst vilja ha kolfiber. Leosar går ju att få för bra pris på Ebay. Har ni några förslag?

dom säger att man ska undvika kolfiber till v-tvin pga att dom kan skaka sönder invändigt, annars kan jag rekomendera ett par ARROW titan slip on, grymt gött ljud, hade det på min förra spetta:yoparty

ska du sälja dina ARTburkar så är jag lite intresserad om priset är rätt.

Leovince brukar låta riktigt gott:yoparty finns i titan.

Jag har Micron i kolfiber! Låter fint, testade ljudnivån i måndags, 103db vid 4500rpm och ca 114db (en fördubbling!!!) vid 7500rpm.... Men mina burkar är kortade 12 cm oxå!
Inte besiktningsbart alltså! jag får nog tillverka ett par insatser då....

Det där att kolfiberburkar går sönder tror jag är lite av en myt faktiskt....

Det där att kolfiberburkar går sönder tror jag är lite av en myt faktiskt....

Kolfiber burkarna idag tål det och med fler som använder glasull istället för stenull så drabbas man inte längre av att man blåser ur dämparna då glaset ej kan blåsas ur dämparen.

Dessutom är ju kolfiber så mycket snyggare! :)

Förstår, men vafan det är ju fortfarande maj bara! :) håll ut!
'

Vill inte hålla ut, vill åka!! Det jävligaste med allt är att jag sannolikt kommer att missa Gotland Ring i år:huvet:huvet:huvet, det är så jävla surt. Vädret ska bli kanon och AAAAAAAAARRRRRRGH....:gnissla:gnissla:gnissla

ska du sälja dina ARTburkar så är jag lite intresserad om priset är rätt.

Och vad är det för fel på Devil nu då...???:confused:

Last edited:

Jag är helnöjd med mina Lazer Deepthroaters. Bara namnet gör dem värda att köpa :-)
Levereras med 2 olika db-killers. Jag kör utan...:D

Vill inte hålla ut, vill åka!! Det jävligaste med allt är att jag sannolikt kommer att missa Gotland Ring i år:huvet:huvet:huvet, det är så jävla surt. Vädret ska bli kanon och

Med Acionpics mfl företag krävs INTE en gatreggad hoj för deras körningar. Så det e bar å åk

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back