Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Åhh jag minns den bakskärmen som det vore igår Dennis :yoparty
Glöm inte att ta med koner ni som har, jag tar de vattenfyllda petflaskorna såklart ;)

Last edited:
Ja kommer oxå. Ska bara hitta ut till arendal, nån som har en bra länk till hitta? Har ju jobbat på vcc i 1½ månad nu, så snart borde man kanske lära sig o hitta där ute i skärgården...:huvet

jag är förhoppningsvis där 12. hoppas jag inte blir allt för bakfull. nån får gärna ringa och väcka mig:rolleyes:

Hänger gärna medut o kör och övar lite. Hittar nog dess värre inte så bra... Nån som ska dit så kan man ju sammåka. Var ligger GP?? :arsele

Har precis köpt mig en motard (KTM 690 SM), dvs så är jag en Rookie!
Hade varit kul att haka på er någon gång, så jag kan få lite tips!

Har precis köpt mig en motard (KTM 690 SM), dvs så är jag en Rookie!
Hade varit kul att haka på er någon gång, så jag kan få lite tips!

Det är bara att hålla koll på forumet, alltid nån som är ute och kör :) Jag är tillbaka nästa helg, då ska jag säkert ut en sväng :) Bara lämna mobilnr på forumet så man kan dra ett mess..:yoparty

Grymt kul på arendal idag. Alltid kul att rejsa och bränna däck :)

O tapper körde omkull, ett framhjuls släpp (orsakat av lite hets bakifrån) å så var saken biff.
Befarade det värsta med ett fotledsbrott, men klarade sig med en värre stukning?

Grymt kul på arendal idag. Alltid kul att rejsa och bränna däck :)

O tapper körde omkull, ett framhjuls släpp (orsakat av lite hets bakifrån) å så var saken biff.
Befarade det värsta med ett fotledsbrott, men klarade sig med en värre stukning?

jupp allting va helt så det blev stödbinda och kryckor.

synd bara att jag drog i andra knät rätt duktigt oxå så jag kan knappt hoppa på dom heller...

jag tror jag hade riktigt flyt på sjukan. tog 1,5 timme så va de färdigt. jag trodde jag skulle behöva sitta där hela kvällen.

Va kul o köra ida! Första gången ja körde arendal men jag fick lätt mersmak! O nu med min super-duper-uper-duper buss så kan ja ju ta hojen mä mig till jobbet o åka dit o köra kvällar eller någe. :banana

Lite bilder från ida, temat är sexigt, sexig kolle-rumpa, sexigt kerttu-skrev...:tuttar

De andra bilderna + några filmsnuttar kan ni hitta under www.lilltryne.se/bilder/090517Arendal/

Last edited by a moderator:
vart är alla kameror när jag kraschar?:(

såhär ser min fot ut nu. nästan så man vill slicka lite på den.....

Last edited by a moderator:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...