Min MC blev stulen inatt! Nacka

Ludenben

Med lem
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
zx9r -99
Jahapp... då har man ingen hoj längre. Kom ut i morse då jag skulle ta hojen till jobbet och då va den borta.

Jävla helvete!!

Såg den senast igår kl 17, då jag kom hem från jobbet så någonstans mellan 17:00 och 07:30 så har dom stulit den.

Stulen hemma hos mig på privat parkering.

Det gäller en Kawasaki zx9r -99, Blå.
Regnr BJB706

Fattar inte varför den blev stulen.. Vem fan snor en halvsliten ninja från -99??? Hade bara trafikförsäkring så får inte tillbaka någonting heller..

Upplysningar mottages tacksamt.

Last edited:
Jag bor i nacka så ska verkligen holla ögonen öppna. fan va tråkigt hoppas den kommer tillbaka till sin rättmätiga ägare!

Last edited:
Jag mötte precis en målad polisbil med en blå zx9r på släp i Haninge. Han tyvärr inte se om det fanns regskylt på den. Tyckte det var samma färg och utseende som den i ditt "garage". Kanske kan det vara din hoj? Hoppas:)

Det låter lovande! håller tummarna för dig! inte kul att bli av med en hojj som bara är trafikförsäkrad =(

Jag mötte precis en målad polisbil med en blå zx9r på släp i Haninge. Han tyvärr inte se om det fanns regskylt på den. Tyckte det var samma färg och utseende som den i ditt "garage". Kanske kan det vara din hoj? Hoppas:)

Kan kanske ha varit det! :tummenupp
Min hoj hittades igår av polis på en villatomt i Tyresö. Enligt polisen så är det inget större fel på den, förrutom brytmärken på styret. Antar att han menade styrlås samt tändningslås.

Känns riktigt bra att dom hittade den såklart!

Hojen är på undersökning nu och har jag tur så kan jag hämta den redan nästa vecka.

Måste haft en jävla tur! Trodde den var nedplockad i molekyler vid det här laget.

Kan kanske ha varit det! :tummenupp
Min hoj hittades igår av polis på en villatomt i Tyresö. Enligt polisen så är det inget större fel på den, förrutom brytmärken på styret. Antar att han menade styrlås samt tändningslås.

Känns riktigt bra att dom hittade den såklart!

Hojen är på undersökning nu och har jag tur så kan jag hämta den redan nästa vecka.

Måste haft en jävla tur! Trodde den var nedplockad i molekyler vid det här laget.
skönt och höra :)

Underbart!
Vart i nacka vart den stulen, är själv nacka bo vore bra och veta så man inte ställer ifrån sig hojen vid det området ;)

Underbart!
Vart i nacka vart den stulen, är själv nacka bo vore bra och veta så man inte ställer ifrån sig hojen vid det området ;)

Bor i eknäs, i det lugnaste området som finns typ. Han måste ha sett mig någon annanstans och kommit på att han vill ha min hoj.

Nu har jag lärt mig att en sån här grej kan hända precis vart som helst.

Verkligen härligt och höra att du fått tillbaks hojen, ett tips är att skaffa dig ett larm. Skrämer iväg små ligisterna som bara vill ha nåt att leka med och dumpa.

lite OT

Men är det Tjuven som får stå för skadorna på hojjen eller är det du själv?

Back