Chafför i GBG sökes (har du B-kort) har just förlorat mitt i 2mån!

silverpilen740

Kör inte sporthoj för skoj skull /200+
Gick med
4 May 2004
Hoj
GSXR-1000 K6
Vet att en liknande tråd ligger i OT. men fick tips om att posta än här då trån ändå gäller för göteborg..

Hej undrar om det kan finnas någon som kanske är arbetslös eller liknande och har väldigt tråkigt?
Har nämligen blivit av med mitt körkort i 2månader för en mindre fortkörning på 70väg (105km/h)

Jobbar som service tekniker i göteborg och skulle behöva någon som kan köra runt med mig mellan 07:45-16:30
Jag kan ordna bil eller dela ut mil ersättning. (19kr/milen)

I övrigt finns det inte så mycket pengar att tillgå, då jag har dryga böter att jobba in (3000kr).
Skulle framför allt behöva hjläp nästa vecka.

Kanske låter helt sjukt det här, men personligen skulle jag nog kunna tänka mig att göra det för att kanske se något nytt, (åker runt till lite olika firmor i göteborg).

Maila mig till Silverpilen740@hotmail.com om du är intresserad. Kanske bara för en dag?

/Silver

Vet att en liknande tråd ligger i OT. men fick tips om att posta än här då trån ändå gäller för göteborg..

Hej undrar om det kan finnas någon som kanske är arbetslös eller liknande och har väldigt tråkigt?
Har nämligen blivit av med mitt körkort i 2månader för en mindre fortkörning på 70väg (105km/h)

Jobbar som service tekniker i göteborg och skulle behöva någon som kan köra runt med mig mellan 07:45-16:30
Jag kan ordna bil eller dela ut mil ersättning. (19kr/milen)

I övrigt finns det inte så mycket pengar att tillgå, då jag har dryga böter att jobba in (3000kr).
Skulle framför allt behöva hjläp nästa vecka.

Kanske låter helt sjukt det här, men personligen skulle jag nog kunna tänka mig att göra det för att kanske se något nytt, (åker runt till lite olika firmor i göteborg).

Maila mig till Silverpilen740@hotmail.com om du är intresserad. Kanske bara för en dag?

/Silver