Konstigaste/värsta ovanan?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag sitter nu och surfar från muggen och det är nog min värsta ovana, att ta med mig laptopen på muggen.:brinnerup

vad har ni för mysko ovanor?

Jag käkar is som godis! Kan mula ett helt block och ändå va sugen på mer. :va

Min "värsta ovana" lämpar sig inte för detta forum.. Objekten nedan kan, efter att ha kombinerats i valfri ordning, ge en fingervisning om aktiviteten i fråga..

Bifogat

• 211144s.jpg
    211144s.jpg
    10.8 KB · Visningar: 771
  • 121.jpg
    121.jpg
    19.1 KB · Visningar: 41
  • i.jpg
    i.jpg
    5.9 KB · Visningar: 42
Last edited:
Surfar ganska mycket på sporthoj.com - det är en både en ful och konstig ovana :tungan ;)

Annars så när jag är rastlös och "inte tänker" så upptäcker jag mig själv pilla/riva av en nagel eller tjugo.

Det skulle la vara det faktum att man under lediga dagar på morgonen inbillar sig själv att man behöver onanera. Sen blir man fast i runkträsket hela förmiddagen eftersom det är näst intill omöjligt att komma när man är nyvaken. :mad:

Det skulle la vara det faktum att man under lediga dagar på morgonen inbillar sig själv att man behöver onanera. Sen blir man fast i runkträsket hela förmiddagen eftersom det är näst intill omöjligt att komma när man är nyvaken. :mad:

:D:D

Du får väl hitta nån som kan det där bättre än dig då?:tummenupp

och DÄR tog du död på hela tråden :zpy

Käkar chilinötter med pincett eller som jag kallar den, Chilinöts-tången

När jag ska cykla någonstans så kan jag aldrig låta bli att cykla så snabbt jag kan. Jag satsar verkligen 100%. När jag kommer till jobbet brukar jag stappla in med darriga ben, flåsandes och helt genomsvettig.
Hehe såndär är jag med mitt problem är att det gäller allt :3freak
Mina löprundor brukar sluta i spurta-ramla-hulka-spurta-ramla-spy-försöka ta mig hem :3freak

Jag är en anal pedant och kan INTE sova på ett lakan med en rynka på det, eller ett påslakan där tyget inte ligger kant i kant med själva täcket. Eller en korrekt fluffad kudde.
Min flickvän blir tokig varje kväll, det har hänt att jag har tvingat henne ur sängen för att jag ska bädda om sängen. Jag har försökt lära henne bädda sängen men det går ungefär lika bra som det gör med att lära henne vika mina strumpor och t-shirts på rätt sätt. 9 år snart, ge mig 10 till så har hon nog fan lärt sig...
Ingen ovana för mig, men enligt tjejen så är det en ovana.

En ovana som jag själv stör mig på är att jag alltid måste dammsuga två gånger när jag städar lägenheten ordentligt, vilket innebär dammsuga-skura-dammsuga. Lite jobbigt då det är ca 120kvm, igår städade jag i 2 timmar och svetten rann som ett Niagarafall nedför ryggen och när jag var klar så kom tjejen hem och frågade om jag hade städat :mad:

Och enligt bartendern ikväll så är det en ovana att bara be om en isbit i groggen samt att de blandar alla rom-groggar med flask-cola åt mig. För mig är det naturligt, man vill väl dricka goda groggar och inget skit med syrup-cola och tonvis med is :confused:
Att jag dessutom påpekade deras stavfel i menyn var grädden på moset :D

Jag är en anal pedant och kan INTE sova på ett lakan med en rynka på det, eller ett påslakan där tyget inte ligger kant i kant med själva täcket. Eller en korrekt fluffad kudde.
Min flickvän blir tokig varje kväll, det har hänt att jag har tvingat henne ur sängen för att jag ska bädda om sängen. Jag har försökt lära henne bädda sängen men det går ungefär lika bra som det gör med att lära henne vika mina strumpor och t-shirts på rätt sätt. 9 år snart, ge mig 10 till så har hon nog fan lärt sig...
Ingen ovana för mig, men enligt tjejen så är det en ovana.

En ovana som jag själv stör mig på är att jag alltid måste dammsuga två gånger när jag städar lägenheten ordentligt, vilket innebär dammsuga-skura-dammsuga. Lite jobbigt då det är ca 120kvm, igår städade jag i 2 timmar och svetten rann som ett Niagarafall nedför ryggen och när jag var klar så kom tjejen hem och frågade om jag hade städat :mad:

Och enligt bartendern ikväll så är det en ovana att bara be om en isbit i groggen samt att de blandar alla rom-groggar med flask-cola åt mig. För mig är det naturligt, man vill väl dricka goda groggar och inget skit med syrup-cola och tonvis med is :confused:
Att jag dessutom påpekade deras stavfel i menyn var grädden på moset :D

:rofl patrick bateman

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard