krokodilracing
Brum Brum
600 mil kostade typ 170:- och 1200 mil runt 1800:-
Intervallerna är första efter 100 mil, sen 600, 1200, 1800 osv.
Intervallerna är första efter 100 mil, sen 600, 1200, 1800 osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
... Enda som jag kan tänka mig om det verkligen inte finns nått annat är http://www.termignoni.it burk den ser ju lite vettig ut. Hittade också i en gammal bike tidning och såg en burk från vance hines och den var jävligt snygg fast då passar den ju självklart inte till en hornet -08 =) Nån som har tips?
Tjenare!
Nu har jag stått i garaget och krånglat i...alldeles för lång tid... Hoppas på lite hjälpande råd från er.
Håller på att montera en undertail (bild nedan) på min Hornet men jag kan inte få till det. I beskrivningen som man får med står det som första punkt att man skall ta bort sadel, hand rails och "remove rear seat unit". Det är det sista som ställer till problem. Jag får inte isär och bort bakpartiet från hojen. Där jag fastnar är vid plasten som sitter som skydd över reläer och kylarvätska (bild nedan). Jag får loss skydden hela vägen från 1 till 2 men längst bak vid 2 verkar det som det sitter ordentligt fast. Vet inte om det är skruvat från insidan eller om man bara kan dra ut det (har försökt med detta men vågar inte dra mer - känns som det kan spricka). Ska man inte ta bort dessa så här eller behöver man skruva nåt inuti eller liknande?![]()
Ni som bytt undertail på era, hur bar ni er åt? Alla tips tas varmt emot...![]()
Var inne på wiki o kollade igenom olika slipons till hornet och hittade fan inte nått som såg nått vettigt ut. Vet nån fler sidor som säljer? Tycker dom är så små o fjuttiga dom flesta och ser ut som nått man tatt från en gammal puch dakota.. Enda som jag kan tänka mig om det verkligen inte finns nått annat är http://www.termignoni.it burk den ser ju lite vettig ut. Hittade också i en gammal bike tidning och såg en burk från vance hines och den var jävligt snygg fast då passar den ju självklart inte till en hornet -08 =) Nån som har tips?
Tjo!
Det sitter en skruv vid nummer 2, som är hopplös att komma åt, sen ska hela delen skjutas åt sidan för att släppa på nummer 1. Hoppas att det gav något.
Här är en bra sida som beskriver hur man demonterar en ny hornet:
http://www.hondahornet.co.uk/messageboard2/viewtopic.php?t=6288
Har inte tips på några andra. Tycker väl själv att det är snyggt med små då jag inte vill åka runt med kanoner/stuprör. Kan dock lovorda Termignoni som jag har bild på i mitt garage. Låter sjukt bra om du åker utan db-killer. Köpta på kjmc.dk.
Lycka till.
Har inte tips på några andra. Tycker väl själv att det är snyggt med små då jag inte vill åka runt med kanoner/stuprör. Kan dock lovorda Termignoni som jag har bild på i mitt garage. Låter sjukt bra om du åker utan db-killer. Köpta på kjmc.dk.
Lycka till.
Kollade på deras hemsida nu och så står det
Materials Code euro's price (without tax) Note
Inox H075080IC 390,00 + iva-tax Homologated 80dB
Inox H075094IC 370,00 + iva-tax Racing + Plug 94dB
Inox H075102IC 320,00 + iva-tax Racing 102dB
Titanium H075080TCT 550,00 + iva-tax Homologated 80dB
Titanium H075094TCT 530,00 + iva-tax Racing + Plug 94dB
Titanium H075102TCT 480,00 + iva-tax Racing 102dB
Vilken är det man ska välja, "homologated 80db" racing+plug 94db" Racing 102db" ? Och vad är inox för material. Är det "inox" du hade på din gamla eller hur ser den ut? Svårt o fatta beslut =D
Mvh Sebastian
Ganska säker på att det är den mittersta du har där gjord i Titan jag beställde. Vill minnas det var 9*db med pluggen i och 102db utan. Titan körde jag på. (Inox = Rostfritt stål)
Lovar att du ej blir besviken på ljudet! Jag letade länge...
Får blir en sådan! Synd bara att det inte finns nån beg till salu på blocket eller härMen men, sånt man får ta. Tack för hjälpen
Vill du kan jag kolla med killen som köpte min hoj om han har intresse av den eller ej, (blåset). Vill han sälja får ni snacka ihop er om pris...
Ja gärna, kolla med han.![]()
Vart bor han?
Nån som vet var man kan köpa ett bredare styre med samma diameter som orginalstyret så man slipper byte styrfästena eller va d de nu heter....
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |