MCK Vilse SkåneVårenTuren Redux - 2009 - BILDER

Här kommer lite bilder
WW du bjuder alltid på godsaker för :tuttar

Hur F A N han du fota det när Zion mer eller mindre välter mig:) och bild två vill man bara knäpa med fingrarna så vips är man borta en liten stund:)

Bra bilder :tummenupp

Börjar inse varför du körde vilse du är ju mer en farligt blind sidan 2 i denna tråd finns denna bild på dig när du antingen skiter i brallan eller ber om en bra tur:D View attachment 270550

Gammal man måste bya på lederna lite :tungan

Last edited:
Hur F A N han du fota det när Zion mer eller mindre välter mig:) och bild två vill man bara knäpa med fingrarna så vips är man borta en liten stund:)

Bra bilder :tummenupp

Hahaha så lite så gubben! Jag hade ju kameran redo hela tiden så dé va inte så svårt :D
Ha massa bilder och några av dig och Zion närni kramades haha. Synd att de tar så mycket annars hade jag lagt upp alla men dé tar sån tid att förminska de.
NDR nästa!! :tummenupp

Jag ska "tyvärr" upp och se Sverige - Danmark matchen i Sthlm så missar NDR, fast inte fel med lite landskamp :fyllisar så jag klarar mig :hihi :hihi

ja säg det .. har ni dragit igång någon tråd om det ? hittar ingen

Det finns en 7000 inlägg lång tråd (MCK Vilse SkåneVårenTuren - 09 Redux) i Träffar och Samåkning som startades för ungefär 2 månader sen och har legat i topp under hela tiden :D

Dem fegisarna, i detta fallet Maverick_ou812, har inte vågat. De är rädda att jag skall spamma sönder den helt uppåt väggarna.
Det är lite tidigt bara, vill ha nån hum om hur detta ska roddas då det, på grund av nya förutsättningar, kommer att bli lite förändringar mot hur det fungerat de senaste fyra åren. Mer info kommer när allt börjar falla på plats.

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back