Killlar Att be om oralsex är oansvarsfull o rent av farligt!

Hmm, "Tidigare var det mest äldre män som drabbades av cancer i huvud- och halsregionen. Hit räknas munhålan, svalget, struphuvudet, bihålor, spottkörtlar och läppar."

Då kan man ju undra vad alla äldre män höll på med. ;)

Hmm, "Tidigare var det mest äldre män som drabbades av cancer i huvud- och halsregionen. Hit räknas munhålan, svalget, struphuvudet, bihålor, spottkörtlar och läppar."

Det har ju vatt två världskrig så de fick ta vad de fick ute på slagfältet :p

Slickat upp brewdar i brygga trots att brewdarna vägrat sjunga i micen!
Förr var det ju såååå hemskt att sjunga i micen... tänk att vi killar alltid måste ta första steget. :yoparty

Slickat upp brewdar i brygga trots att brewdarna vägrat sjunga i micen!
Förr var det ju såååå hemskt att sjunga i micen... tänk att vi killar alltid måste ta första steget. :yoparty

Vägra micen? Vad umgås du med för brewdar? Du har nog helt enkelt träffat fel Quinns som du alltid måste ta första steget. ;)
Tycker mest att det är snack när killar drar den om att deras fruntimmer klagar över huvudvärk, oftst tror jag nog att det är tvärtom. :hihi

Vägra micen? Vad umgås du med för brewdar? Du har nog helt enkelt träffat fel Quinns som du alltid måste ta första steget. ;)
Tycker mest att det är snack när killar drar den om att deras fruntimmer klagar över huvudvärk, oftst tror jag nog att det är tvärtom. :hihi

Med tanke på att det var förr som du skrev i ditt inlägg som jag sen quotade så kan man tänka sig att jag tänker mig 30+ år sedan... då var i alla fall inte jag född.

Med tanke på att det var förr som du skrev i ditt inlägg som jag sen quotade så kan man tänka sig att jag tänker mig 30+ år sedan... då var i alla fall inte jag född.

Haha, sant. Men det va jag serrö...pratade dock inte så mycket i miccen på den tiden. ;)

ja vad ska man säga...så om jag skulle grilla med nåt snyggt i knät i helgen och jag skulle råka bränna köttet lite och på köpet dricka alkohol och sedan slicka upp henne i brygga och få trumpeten polerad är det troligt att jag lever på måndag då?? vill ordna med papper och så ifall det verkar hopplöst....:rolleyes:

ja vad ska man säga...så om jag skulle grilla med nåt snyggt i knät i helgen och jag skulle råka bränna köttet lite och på köpet dricka alkohol och sedan slicka upp henne i brygga och få trumpeten polerad är det troligt att jag lever på måndag då?? vill ordna med papper och så ifall det verkar hopplöst....:rolleyes:

Nu va det väll mest tjejerna som finns cancer om de sög av killen, men hade du tänkt att ragga upp en kille och polera trumpeten på honom så ligger du nog i riskzonen och bör nog skriva testamente snarast. :hihi

Nu va det väll mest tjejerna som finns cancer om de sög av killen, men hade du tänkt att ragga upp en kille och polera trumpeten på honom så ligger du nog i riskzonen och bör nog skriva testamente snarast. :hihi

Läs om läs rätt... mig veterligen så står det bara oralsex och även mig veterligen så smittar HPV-viruset genom att både sjunga i micen och köra lite sushidiving.

Läs om läs rätt... mig veterligen så står det bara oralsex och även mig veterligen så smittar HPV-viruset genom att både sjunga i micen och köra lite sushidiving.

Jag har oxå hört att HPV-viruset kan smitta om man lapar lax.

Läs om läs rätt!!!

"Killlar Att be om oralsex är oansvarsfull o rent av farligt! "

Om killen som ber om oralsex har en fi**a så ja visst. ;)

"Från och med 2010 ska flickor i årskurs fem och sex erbjudas HPV-vaccin, som skyddar mot livmoderhalscancer. Då kommer förmodligen cancer i huvud- och halsregionen att minska. "

Så om detta gällde killar, varför vaccineras då inte killarna? :tungan

Läs om läs rätt!!!

"Killlar Att be om oralsex är oansvarsfull o rent av farligt! "

Om killen som ber om oralsex har en fi**a så ja visst. ;)

"Från och med 2010 ska flickor i årskurs fem och sex erbjudas HPV-vaccin, som skyddar mot livmoderhalscancer. Då kommer förmodligen cancer i huvud- och halsregionen att minska. "

Så om detta gällde killar, varför vaccineras då inte killarna? :tungan

Du kan inte anklaga mig för hur TS väljer att tolka artiklar som det länkas till... men jag är då mer påläst och läskunnig så därför hänvisade jag såklart till artikeln.

Sen menas det på att problemet har flyttats från att vara snus/spritrelaterat hos äldre män till att även gälla kvinnor och även i lägre ålder och man har då hittat kopplingen till HPV-viruset... som då även smittar vid snaskande av kotte.

Vaccineringen handlar däremot mest om att skydda mot livmoderhalscancer, något en jag känner gärna hade fått. (därav något mer påläst)

Om du står för det nedan så absolut, då är jag mer påläst än du.

Hur skulle det se ut om jag började stå för vad någon annan skrivit och jag bara citerat? Jag antog av överskriften till denna tråd att det handlade om att det är oansvarsfullt och farligt att en kille ber en tjej om oralsex, men det får du nog fråga TS om. Jag kan ju ha missuppfattat det hela. Jag kanske även har missuppfattat att du endast är ute efter att mucka gräl? :)

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger