Årets första tur

barbazoo

adrenaline mc
Gick med
21 Feb 2008
Hoj
Ducati 1098s, Yamaha Xvs1100, Yamaha xv950r Bolt
kunde inte hålla mig så tog mig en liten runda idag ;)

Last edited:
är så jädra sugen jag med, men ta de lugnt de är säkert fittit halt.. :näsblod

Snygg hojj :tummenupp

Ärligt så vara jag nära vurpa kalla nya däck

Körde bara ngr kilometer

fan va gott blir sugen som fan, här i skåne e de rätt fint väder men väntar ändå till nästa månad eller kanske maj får se hur de blir men jävligt sugen är jag.

nu blev man ju inte lite sugen :huvet
hoppas att man kan ta ut hojen i helgen och gasa :)

Redan gjort min "jungfru tur". I lördags i Tyskland. Underbart!! Liiiiiiten MC mässa också så det var massvis med hojjar ute. 14 grader, räckte gott för att locka ut de flesta.
Solen skiner i Götet, SMHI säger 7 grader i slutet av veckan.....

Äsch, själv tog jag premiärturen i söndags... idag kör jag hoj till jobbet! :)

Bara ta det försiktigt så går det bra.

Premiär idag:)
Åkte och tanka, ca 4 km
Hamna brevid en snutbil vid rödljuset och varva upp maskinen till 12000 med orginaldämp:yoparty
Man måste ju provocera lite också:arsele

Jag tror fan att jag såg en saltbil i morse så jag håller mig fortsatt passiv. Det räcker med att varenda par pjuck man har är förstört efter en vinter tack vare att saltnazisterna har varit framme på minsta lilla promenadväg i hela staden.

Däremot har jag varit i garaget och låtsats.

Till och från jobbet i dag - och en tur in till Reimersholme. Och förföljd av en polisbil ;-)...

Jag tog mig en premiär sväng alldeles nyss när jag ställde in hojen i det nya garaget! Oh it felt good! :yoparty

Tror varenda kotte tittade ut genom sina fönster när jag varvade lite på innergården. :D

Jag tog mig en premiär sväng alldeles nyss när jag ställde in hojen i det nya garaget! Oh it felt good! :yoparty

Tror varenda kotte tittade ut genom sina fönster när jag varvade lite på innergården. :D

var likaså ute idag :yoparty blask och slask men det funkar på dom större vägarna :D

Förutom att den blir extremt skitig, reflekterade jag hur all grus verkade demolisera min kylare måste nog vänta till de sopat lite

:huvet

Är det värt det att plocka ut hojen såhär tidigt ? Skitig som fan av all salt som sen ligger o fräter om ni inte tvättar. Kallt som fan att köra. Man vågar inte gasa nåt för det är snorhalt med iskalla däck o iskalla vägar.... Nej..Mc ska va kul o köra. Inte en plåga......

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...