Ystad

Fy fan vad jag ska köra hoj frpn och med denna helg påställnign och försökring klart :yoparty :yoparty

Jag jobbar sena veckan nu så det är mörkt när jag kommer hem =( Men satt hela dagen på jobb och fattade inte varför folk inte körde idag. Såg inte en enda MC.. sjukt!

Man har ju varit ute på ett par sårundor innan men idag kom "sommaren":banana :banana ju
Gäller inte för vissa som fryser satan kanske ;) :brinnerup

Idag blir det en tur till tomelilla. Måste handla bröd.

Haha, det kan jag inte påstå att den gör! Nog för att det är kul att köra, men inte SÅ kul att man står ut med sån kyla! :rolleyes: :tungan

De brukar titta lite konstigt på mig på macken när jag tankar å det är typ 5 minus. So what. Finns gore tex o ett varmt hjärta:banana

Idag bara MÅSTE premiärturen ske.. om det så ska vara runt kvarteret..

Då får man se en bandit i kvarteret då??:yoparty

Last edited:
De brukar titta lite konstigt på mig på macken när jag tankar å det är typ 5 minus. So what. Finns gore tex o ett varmt hjärta:banana

Haha, är du förvånad? :)

Här är förvisso sol, men det blåser för mycket/för kallt för att det ska va angenämt! ;)

Idag blir det en tur till tomelilla. Måste handla bröd.

Då får man se en bandit i kvarteret då??:yoparty

Så himla underbart:tummenupp
Var till Ystad och köpte tidningen.. men tror fasiken jag måste åka dit igen och gå in på Sölles.. eller tanka hojen... eller vad det nu blir..

Ska slänga i mig maten bara och värma händerna lite sen bär det av igen..:banana

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon