AW: Mat och öl, Katalin, 26/2

Visse

The Unforgiven
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Uppsala
Hoj
Svart Yamaha R1 2008
Dags för AW igen gott folk :)
Denna gång träffas vi på Katalin för lite mat och/eller öl.
Vi kör starttid 18:00 igen. Ingen klubbad tid som vanligt, utan drop in från klockan 18:00 såklart.
Nu börjar ju våren närma sig så jag hoppas att lite fler utav oss har vaknat ur dvalan! Så minimum-antal denna gång tycker jag ska vara 20 personer :yoparty

Listan för att boka bord(Inga "men" :hihi):
1. Visse
2. Kamikaze Kid
3. Ballhead
4. ReDan
5. Öhlin
6. Sb
7. Niqlaz
8.
9.
10.
11.
12.
13
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
.
.
.


Vi ses!:tummenupp
 
Last edited:
Listan för att boka bord(Inga "men" ):
1. Visse
2. Kamikaze Kid
3. Ballhead
4. ReDan
5. Öhlin
6. Sb
7. Niqlaz
8. Mickelin Utan allvarligare "men"
9.
10.
11.
12.
13
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
 
Åh vad bra! Jag trodde jag skulle missa den här after worken men eftersom jag står på listan måste det ju betyda att ni kör den i Mora, juste! :tummenupp

(ska köra stafettvasan på fredagen)
 
Är nog dags att man dyker upp igen.. :D

Listan för att boka bord(Inga "men" ):
1. Visse
2. Kamikaze Kid
3. Ballhead
4. ReDan
5. Öhlin
6. Sb
7. Niqlaz
8. Mickelin Utan allvarligare "men"
9. Jezqio
10. Marytwice
11.
12.
13
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
 
Åh vad bra! Jag trodde jag skulle missa den här after worken men eftersom jag står på listan måste det ju betyda att ni kör den i Mora, juste! :tummenupp

(ska köra stafettvasan på fredagen)

Pfff :(

Inga fler avhoppare hoppas jag?:död

Listan för att boka bord(Inga "men" ):
1. Visse
2. Kamikaze Kid
3. Ballhead
4. ReDan
5. Öhlin
6. Marytwice
7. Niqlaz
8. Mickelin Utan allvarligare "men"
9. Jezqio
10.
11.
12.
13
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
 
F-n, naturligtvis så är man borta :mad: ! Hade vart kul att träffa er andra, känner ju inte en enda här. Men det kanske går att ordna något mer partay en helg!?
 
Last edited:
F-n, naturligtvis så är man borta :mad: ! Hade vart kul att träffa er andra, känner ju inte en enda här. Men det kanske går att ordna något mer partay en helg!?

Det är bara att styra :tummenupp
Släng upp en tråd så kan det diskuteras, jag är alltid på! :banana
 
Jag som jobbar inom den offentliga verksamheten får ju lön först
den 27:e:va MEN jag kommer iallafall.
(något att tänka på till nästa månad Visse!)

Listan för att boka bord(Inga "men" ):
1. Visse
2. Kamikaze Kid
3. Ballhead
4. ReDan
5. Öhlin
6. Marytwice
7. Niqlaz
8. Mickelin Utan allvarligare "men"
9. Jezqio
10.
11.
12.
13
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Lycka till i spåret SB:banana
 
Last edited:
Listan för att boka bord(Inga "men" ):
1. Visse
2. Kamikaze Kid
3. Ballhead
4. ReDan
5. Öhlin
6. Marytwice
7. Niqlaz
8. Mickelin Utan allvarligare "men"
9. Jezqio
10. JoS
11.
12.
13
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
 
Jag som jobbar inom den offentliga verksamheten får ju lön först
den 27:e:va MEN jag kommer iallafall.
(något att tänka på till nästa månad Visse!)

Listan för att boka bord(Inga "men" ):
1. Visse
2. Kamikaze Kid
3. Ballhead
4. ReDan
5. Öhlin
6. Marytwice
7. Niqlaz
8. Mickelin Utan allvarligare "men"
9. Jezqio
10.
11.
12.
13
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Lycka till i spåret SB:banana

Förlåt... :(
Men jag får ju lön den 20e, så det är inte alltid så lätt.
 
Kom igen nu, några fler kan vi bli :)
Ringer och bokar imorgonkväll! Så skynda och skriv upp.
Annars går det naturligtvis bra att slinka in ändå men alltid en fördel att skriva upp :)
 
Bord bokat för tio personer under; Alkoholistrehabilitering Liljan.
Men de trodde inte att det skulle bli något problem ifall lite fler dök upp så kom förbi för fan! :)
Ses imorgon!
 
Är och jobbar i rättvik, Men ska försöka komma iväg härifrån i tid. Ska ner med däck och drev till Kamikaze. Försöker att titta förbi.

Ha det.

PS! Det var sol här i dag och det var +:yoparty . Våren är på G
 
Mycket trevlig kväll återigen :)
Dock så är Katalin uteslutet AW-hak ett bra tag framöver!

Planera in nästa AW redan nu gott folk så kanske vi kan slå rekord ;)

Vi pratade även lite om att ses på O'leareys någon helg ifall de visar SBK men det kan vi ta senare i en ny tråd :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top