Ny ducati glidare...?

Inte så illa! Man får titta ett litet tag men blev godkänt från mig. Frågan är hur realistiska planerna är?

Styrkonebrott?

Ser mer ut som ramsvikt.

Nyah nyah. Men kör på så länge det innebär mer kulor till racingverksamhet.

Får hålla med om att det är någon som bemästrar photoshop som gjort bilderna. Hade det varit officiella Ducatibilder hade de nog legat på Ducatis officiella webbsida och inte imageshack.

Fast, hade Ducati gjort hojen hade den säkert sålt väldigt bra i USA.

Hade det varit officiella Ducatibilder hade de nog legat på Ducatis officiella webbsida och inte imageshack.
Nu var det iofs jag som lade dem på Imageshack eftersom det inte gick att ladda upp dem direkt på SH (se mer om det här).
:mattias

Tar för övrigt ingen ställning till ifall det är officiella bilder eller inte.

Så jävla bra var det väl ändå inte så att man går på att det är officiella bilder? Iofs så lär man ju vara bra rutten i roten om man tror det också, men det finns säkert såna människor i vårt avlånga land.

Urk! Hoppas detta var ett dåligt skämt från någon....

Kan väl iofs förstå tanken bakom att sälja saker folk vill köpa.... men att sänka sig så lågt som till att göra glidare av ett så fint märke som Ducati... nä fy fan.

/Hanna

Med tanke på att det verkar vara 1098-snurran som sitter i ramen så lär väl den där röra på sig ganska väl :D
Samma motor som i nya Streetfightern med andra ord.

Den skulle nog kunna bli en storsäljare ifall den var på riktigt.

Ducatis designer Tamburini använder dem bilderna som alternativ till fingarna i halsen när spyan inte riktigt vill av sig självt.

Orkar ingen skramla fram bilderna på den där svinfula Monster som någon värdelös kretin till chopperbyggarwannabe byggde och ngn svensk motorcykeltidning lottade ut till en anställd? Ganska lik fast på riktigt:zpy

monsterchopper.jpg

http://www.duccutters.com/LongBeach/Originals/DSC03911.jpg

Jag tyckte den var grym! hellre den där än en HD ifall man slår i huvudet och vill börja köra customhojar

Hm, Glidare, vilket jäkla dåligt uttryck det är....Får en att tänka på återfallsknuttar i 60årsåldern på typ en Honda shadow med kromade örnar, goretexställ och bogvisirs hjälmar.....
Tyckte det var mera bushoj och dragbikestuk över dem.
Balla hojar:tummenupp Skulle inte neka mig hes om någon gav mig en.
Det verkar vara tabu att bygga om Ducati. Man kanske skulle råchoppa en bara för att? :hihi

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back