Infällbar skylt

fränt men vet inte om jag skulle vilja ha sådan på min båge.
 
Jag har en sådan här oanvänd till en CBR 929, dock lite mindre & snabbare än den på filmen...

köpte den från:

http://mannsmotorsports.com/fastags/

Varför ha en sådanhär? Varför inte, sen gör det ju inget att det e coolt:)

Pm:a ett bud om intresse finns ( SÅLD)

//

Jonas
 
Last edited:
Extravikt på ca 12 kg.

För att den där ska hinna fälla in sig innan en ev kamera tar blixt bakifrån (som inte fartkameror gör) lär man köra så sakta att man ändå inte riskerar någon bot.
 
Fast hur många påliser finns det i Tibro....?:confused:

För det första åker jag inte runt i Tibro, för det tar 2 min sen är man klar.
För det andra finns det faktiskt en hel del poliser med tanke på de 2 mord som är aktulla nu (aftonbladets förstasida).
Ne men jag menar bara att ha en uppfällbar skylt kändes bara onödigt. Då är det väl bättre att ta bort den isåfall...
 
:rofl jeg ville ikke hatt noe sånt på min...
gjør samme nytta dette:tummenupp
 

Bifogat

  • skilta.jpg
    skilta.jpg
    48.4 KB · Visningar: 155
En billigare variant och betydligt lättare är ju att slakta en cd-romsläde. Det är ju inga problem att få plats med. Och troligen betydligt mkt billigare ;)
 
Extravikt på ca 12 kg.

För att den där ska hinna fälla in sig innan en ev kamera tar blixt bakifrån (som inte fartkameror gör) lär man köra så sakta att man ändå inte riskerar någon bot.

I utlandet tar de bakifrån väl. Har iaf för mig att england eller usa gör det... Dock inte hundra!
 
får pröva lite svenska då Dominator-Rocks :)
jäg ville nog inte ha sätt noget sådant på min hoj.
tycker hellre sån jäg har mina skylt gör samma sus...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top