Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Har dom flera olika kedjefett?Vilken biltema använder du då? Eller menar du båda?
Jag använder 36-445.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har dom flera olika kedjefett?Vilken biltema använder du då? Eller menar du båda?
Jag använder 36-445.har bara hittat ett kedje klet som jag gillar bellray svårt å hitta har jag märkt å ofta slut

Man ska då inte ha Biltema iaf, det kladdar nå förbannat![]()
Nix, den har jag inte testat, får göra det i sommar!Jag håller med om motorcykelkedjesprayen, men har du provat cykelkedjesprayen?
Den är betydligt mer klistrig och funkat bra för mig! Jag torkar iofs rent kedjan och fettar om efter varje körning så det hinner aldrig bli skitigt.
) till min mina cyklar, och det är rena kontaktlimmet Har dom flera olika kedjefett?Jag använder 36-445.
Efter rekommendation från ett Engelskt forum, använder jag Teflonspray på min kedja. Kan inte uttala mig om livslängden ännu, då jag började i slutet av förra säsongen. Det är däremot VÄLDIGT rent, eftersom kedjan blir helt torr, men ändå "hal".
Man ska då inte ha Biltema iaf, det kladdar nå förbannat![]()
Använder Wurth HSS Drylube.. bra grejor!
http://www.wurth.se/kunder/Wurth/WurthProdKat.nsf/p/04200110-1.pdf/$file/04200110-1.pdf
Kör med Castrols kedjevax, funkat kanon för mig, kört 2500mil med det drivpaketet och de skulle lätt gått 500 mil till,
Kladdar ingenting när man sprayar på varm kedja och sedan torkar av lite lätt.
Jag har inte hittat något som är bättre![]()
Var hittar man denna?
Egentligen, vad är problemet?! Människan har lyckats med underverket att flyga med ett tekopp till månen och tillbaka, men inte har vi uppfunnit en mckedja där man inte behöver smörja den varje 5:e mil och tvätta fälgen därefter!![]()
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026