Idag är det en stor dag...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83 samt en bunt småttingar.
I alla fall för mig, för idag tog jag mitt B-kort!:yoparty
Fyfan vad glad jag är!!!!!!:banana :yoparty :D :tuttar :tummenupp

Ville bara säga det :) :D

Hade jag bott i Lund så hade jag varit jävligt rädd nu :skrämd

Grattis ;)

grattis o akta min kusin o baslärare, han bor borta vid sankt hans backar så undvik det området:)

Grattis som f-n, jag känner mig trygg häruppe, men ska du norrut kan du väl PM'a så jag kan ställa in min bil i garaget :D

Tack så mycket allihop!:)

Och så illa kör jag inte!:4skrika :hihi

GZ :)
Haft min B-behörighet en vecka imorgon. Tyckte iofs inte det var någon big deal. Var ju bara köra bil, och det kan jag ju...

Thanks guys:)

Blacktriple, jag jobbar på det... Frågan är bara hur fan jag ska göra med mina bilar... Om jag ska ha kvar vanen och köpa en bil till, bara ha kvar vanen eller helt enkelt sälja vanen och köpa ny roligare bil... Många svåra frågor att besvara innan något faktiskt händer på den fronten.

Men på tal om vanen så har jag precis varit ute en tur med den:) riktigt maffig bil det där, roligt...:D

GZ :)
Haft min B-behörighet en vecka imorgon. Tyckte iofs inte det var någon big deal. Var ju bara köra bil, och det kan jag ju...

Grattis i efterskott:tummenupp Jo, jag håller med lite. Jag är visserligen väl medveten om att jag inte är någon extremt bra förare, men jag anser att jag i alla fall borde få övningsköra på egen hand som das teoribok så adekvat uttrycker det...:rolleyes: Och det fick jag ju bekräftat idag så:)

Sen så är det ju en viss skillnad på att få och att kunna köra bil i trafiken... Åtminstone om man frågar Harry Haffa:näsblod

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...