Skriv-vad-du-vill-tråden

Schka faen chascka hund med handtag på ....:fyllisar
 
Vad läser du för bok?? Läser du mycket??

Jag är bokmal, måste ha minst 4-5 böcker på nattygsbordet för att känna mig nöjd.

Tips mottages gärna. :)

Håller just nu på med en bok på närmare 900 sidor. Bra som fan "Sugar, kvinnan som steg ut ur mörkret" av Michael Faber. Som bl.a har skrivit "Under skinnet" men den var skum.

Ha en trevlig dag då...med läsning och träning.

//Madelene


Förföljd av Catharina Ingelman-Sundberg
Labyrinten av Kate Mosse
Mina hemligheter av Sophie Kinsella

Och givetvis många böcker som Jan Guillou, Nora Robert eller Patricia Cornwell har skrivet.
 
Last edited:
Schka faen chascka hund med handtag på ....:fyllisar

Förslag: Beställ en blindhund som kan doftmässigt skilja på thinner och brämpa och som INTE, hittar till Bagarmossen...:tummenupp :D

(Och eftersom du antagligen inte kan läsa det jag skrev där, så får vi väl hoppas att din förmyndare ser efter att dessa behov tillgodoses...):D
 
Förslag: Beställ en blindhund som kan doftmässigt skilja på thinner och brämpa och som INTE, hittar till Bagarmossen...:tummenupp :D

(Och eftersom du antagligen inte kan läsa det jag skrev där, så får vi väl hoppas att din förmyndare ser efter att dessa behov tillgodoses...):D

:skrattaåt
Nu är vi tillbaka på rätt nivå i den här tråden! :tummenupp
 
Schka surra med GSXR1100P om han har nåra kåntakter i racejycke branchen.
Vill ha en med bra grepp i tassarna och handtag i kolfiber.
Kanske dom går att få med Bajenfärgat hundtäcke åsså...
 
Sykkeldåcktorn skulle bjuda sa han, var är han va va va... *törstig*

Tror den jefeln sitter å tullar på finwirren när han portar topparna.
*honda NSR ovala doningar e skiten* hick !

Shulululu!!! "Bakiskäk" på söndag någon?:D

Blir "Grill" eller "Texas Longhorn" i hammarbyhamnen.
Goda grejer.

(båda har micro så du kan värma vällingen)
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top