Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
En sånn här bikini borde alla tjejer ha :fakta.

Bifogat

• duc chick.jpg
    duc chick.jpg
    22.9 KB · Visningar: 456
Last edited:
tycker inte det är fint med så groteskt stora rövar, måste se grymt fult ut i byxor eller ännu värre en kjol.

tycker samtidigt det är snyggare med en fyllig än en platt röv men den persiska tjejer och lopez röv är hemska. fint på bild men inte i verkligheten.

tråkigt för brudarna då dom inte kan ha på sig vad dom vill eftersom modet och kläder inte är gjorde för såna rövar.

Någon mer än jag som tycker det börjar lukta lite avundsjuka i tråden? :hihi

knappast, jag har en tillräckligt stor röv för att uppfylla dom flesta killars önskemål. men ja har väl rätt att säga vad jag tycker utan att det ska kallas för avundsjuka?!

Precis, bildjämförelse är allt som duger för att lösa ekvationen. :brynad

du vågar inte ens lägga ut en bild på dig i tjejtråden........det har iaf jag gjort ( fast i killtråden), flera st. o nu kommer det inte fler.....

har ju poppat upp andra brudar som kan visa sina härligheter...;)

tycker inte det är fint med så groteskt stora rövar, måste se grymt fult ut i byxor eller ännu värre en kjol.

tycker samtidigt det är snyggare med en fyllig än en platt röv men den persiska tjejer och lopez röv är hemska. fint på bild men inte i verkligheten.

tråkigt för brudarna då dom inte kan ha på sig vad dom vill eftersom modet och kläder inte är gjorde för såna rövar.

:fakta
Rövar måste inte vara stora eller sticka ut en halvmeter från kroppen för att vara snygga!.. visst fan ska de inte vara platta, men små/lagom stora rövar med en tydlig, fast och bra form är myhyhycket snyggare!
Bra exempel på en snygg röv:
Elin_Grindemyr.jpg

Det är ju hur hett som helst med en riktigt stor putande röv i kjol. :banana

En sak jag märkt många tjejer har numera är högtsitande midja på jeansen. Det ser FÖDJÄVLIGT ut.
- Gör om gör rätt!

Last edited:
Jaja, jag kan fan bjuda på mig själv även när jag är nykter, har ju redan lagt en rövbild här så vad fan gör en till. Putröv ska det vara tycker jag, men däremot så ska den vara äkta. Silikon hör inte röven till...men jag förstår ändå om en tjej utan röv vill lägga in lite...det är helt enkelt som med sillisar upp till tjejen som gör det. Lagom är bäst.

Last edited:
Jaja, jag kan fan bjuda på mig själv även när jag är nykter, har ju redan lagt en rövbild här så vad fan gör en till. Putröv ska det vara tycker jag, men däremot så ska den vara äkta. Silikon hör inte röven till...men jag förstår ändå om en tjej utan röv vill lägga in lite...det är helt enkelt som med sillisar upp till tjejen som gör det. Lagom är bäst.

:tummenupp :Bugar

Lovely... Absolutely lovely!!

Silikon röv rockar fett!!!! men silikon pattar inte lika hett. Så ska en tjej ha silikon nånstans så är det röven. Små bröst kan man leva med men inte en platt o livlös rumpa.

Nice ;)

Bra där ;)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...