Småvågat...

FYHELVETE!!!!!!! :näsblod :näsblod :näsblod :näsblod :näsblod :näsblod


skapliga IM ALIVE!!! känslan där då!!?
mer kick får man leta efter tror jag, förstå, ett jävla misstag, och det är kört! :död
:yoparty :yoparty :yoparty
 
Det där är riktigt djävla högt, jag har själv varit där på precis den "bågen"(kallas ARC i staterna så det borde väl bli "båge" på svenska) & jag fick bita ihop för att ens våga gå över skiten till fots...:gnissla
Väl över på andra sidan så skriker en MTB kille att jag skall "get the fuck out of the way" för han skall cykla över, jag hinner knappt hoppa åt sidan innan killen kommer cyklandes på BAKHJULET!!!

Jag & mina polare står bara & gapar då killen stannar till & frågar om jag vill ha skjuts tillbaka till andra sidan då han tyckte det tog lite väl lång tid för mig att ta sig över...
Du kan ju sitta på STYRET säger dåren & tillägger att hans flickvän gjort det massor av gånger!!! :näsblod

Tackar för erbjudandet men feg som man är så blev det en långsam promenad tillbaka.

För er som är sugna på att pröva så är det filmat i MOAB...
 
Last edited:
Satan :s... Ett snedsteg och byebye hoj... visst ja...föraren också... men stackars hoj :s
 
Satan!

Man undrar ju hur många som förolyckats där. Särskilt fulla jänkies som ska stila.
 
Jag har letat efter den där tackar :Bugar

Har för mig att det fanns mer klipp, han körde alltså flera gr :dummer
 
Det där är riktigt djävla högt, jag har själv varit där på precis den "bågen"(kallas ARC i staterna så det borde väl bli "båge" på svenska) & jag fick bita ihop för att ens våga gå över skiten till fots...:gnissla
Väl över på andra sidan så skriker en MTB kille att jag skall "get the fuck out of the way" för han skall cykla över, jag hinner knappt hoppa åt sidan innan killen kommer cyklandes på BAKHJULET!!!

Jag & mina polare står bara & gapar då killen stannar till & frågar om jag vill ha skjuts tillbaka till andra sidan då han tyckte det tog lite väl lång tid för mig att ta sig över...
Du kan ju sitta på STYRET säger dåren & tillägger att hans flickvän gjort det massor av gånger!!! :näsblod

Tackar för erbjudandet men feg som man är så blev det en långsam promenad tillbaka.

För er som är sugna på att pröva så är det filmat i MOAB...

Det där sista sa han bara för att bibehålla ryktet som dryg Amerikan....

Just ja...undrar varför filmsnutten var så kort? Trillade han ner i "hålet" på nästa varv tro? Galenpanna säger jag, men någon måste ju göra det:D
 
You my Friend you are a HATER !!!!!!!!:arsele

kul att nån vågar göra sånt iallafall , Tycker de börjar bli lite tjötigt med 9 av 10 filmer där folk burnar i mer än halva filmen.

:rofl

Varför?

*E

Eftersom det är sent och jag inte har bättre för mig, och eftersom du i ditt druckna allvetande sätter dig till doms över mig (så kommer här ett tramsigt svar på ditt tramsiga påstående):

En "hater" är för mig någon som hatar andra människor för att dom har "lyckats" i livet. Nu faller ju det här direkt eftersom jag inte hatar killen, eller vet ifall han är särkilt lyckad. Men okej... Om han p.g.a detta klipp eller andra färdigheter har gjort sig till miljonär. Ja då är jag glad för hans skull. Eller ja, i den meningen att jag inte bryr mig alls alltså.

Är jag imponerad över att han vågade? Svar:ja.
Var det "gutsy"? Svar:ja.
Tycker jag att han är dum i huvet? Svar:ja.

Det har ju trots att han är en idiot, ett högt underhållningsvärde. Det kittlade i mina fötter första gången jag såg klippet. :skrämd

Om någon av mina polare ville försöka sig på samma sak, skulle jag i min tur försöka övertala honom att avstå. Då jag inte tycker att det är värt risken. Och folk jag är kompis med gillar jag ju. Å vill ha kvar.

Om du däremot vill försöka, och bjuder mig på biljetten, så ska jag stå och heja på! :tummenupp
 
Last edited:
såg inte så svårt ut :D

gillar hur hans polare står där på andra sidan och kör massiv grupptryck på killen
 
Det var en MTB snubbe som satte den där wallriden på en film jag såg, men ÅAS vad har man för val annat än att sätta den sedan man har börjat..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top