Lindén
Slutkört!
Ja precis!
Han som var påtänd i idol! Vad hette han?
Sitter här nu med mor o far o hittar ej klippen.
Han som var påtänd i idol! Vad hette han?
Sitter här nu med mor o far o hittar ej klippen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har inte hört om någon som varit påtänd på Idol även om den här dåren lär ha ätit både ett och annat....

När puckot blir gammal nog att söka jobb får han hoppas att arbetsgivaren inte googlar honom innan de anställer honom.Har inte hört om någon som varit påtänd på Idol även om den här dåren lär ha ätit både ett och annat....
Har inte hört om någon som varit påtänd på Idol även om den här dåren lär ha ätit både ett och annat....
[YOUTUBE-ID]f7XcGDB_CAA[/YOUTUBE-ID]
Men det är ju underbart! Vore ännu bättre om vederbörande (han eller hon, är inte helt säker) verkligen uppriktigt tyckte det var bra!
Ibland missar man en dimension om man inte har TV.
Men det är ju underbart! Vore ännu bättre om vederbörande (han eller hon, är inte helt säker) verkligen uppriktigt tyckte det var bra!
Ibland missar man en dimension om man inte har TV.
Edit: Har sett det igen och gör bedömningen att det måste vara en "han".

Enligt infon på Youtube är det en tjej som heter Gunilla..![]()
Det var som fan! Jaja, oavsett fallet var det väl ingen turn-on direkt. Men bra underhållningsvärde!
Han har nog inte bara ätit, det har nog både sniffats och injecerats där...Har inte hört om någon som varit påtänd på Idol även om den här dåren lär ha ätit både ett och annat....
Sean Banan?
EDIT: eller nej, de va nog inte idol...
Jag var helt övertygad om att det var Idol, men det var tydligen "Floor Filler".
Det finns ingen hejd på skitprogrammen.![]()
Om det nu ändå är Sean Banan som åsyftas så:
[YOUTUBE-ID]bHCAc4fGdFs[/YOUTUBE-ID]
Enligt infon på Youtube är det en tjej som heter Gunilla..![]()
Det finns ett lite längre klipp med Al-Qaida-Gunilla:
[YOUTUBE-ID]j2H6GeMgT5c[/YOUTUBE-ID]
Och med ackompanjemang:
[YOUTUBE-ID]vAGtgzYl4bw[/YOUTUBE-ID]
Kanonlåt!
....men om den här Gunnilla dyker fram och sjunger den här låten så kommer jag snällt be henne att sluta ett par tre gr slutar hon inte då så får hon en smäll![]()
![]()
Jag har aldrig slagit en tjej/kvinna i hela mitt liv och kommer förmodligen aldrig göra det heller men om den här Gunnilla dyker fram och sjunger den här låten så kommer jag snällt be henne att sluta ett par tre gr slutar hon inte då så får hon en smäll![]()
![]()
Du...du behöver inte ens be henne sluta, för öppnar hon käften, kommer JAG att spöa henne så jävla hårt att hon inte sjunger något mer i det här livet.![]()
FI FAN vilket elände....man vet för fan inte om man ska skratta eller gråta!? Är hennes föräldrar syskon kanske.![]()
//M
Att bestraffa sång på det sättet känns lite Taliban-Sharia.
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |