Skriv-vad-du-vill-tråden

:va Va vad har jag missa har Shooter ett snyggt bakstycke hmmm måste kontrolleras om han vågar komma på söndag :D
Inte riktigt, men vi misstänker att han kanske HAR det, eftersom han blir orolig av tantsnuskpratet om schyssta bakstycken. Så - han ska kontrolleras på söndag. Om han vågar komma! :brynad

Eftersom han nu är nästan 2 meter lång, borde bakstycket i så fall hamna på rätt så lämplig höjd för oss pygméer! :tungan

Som ni två håller på så vetefan om han vågar dyka upp...:fakta

Last edited:
HaHaHa! :D Fan här lämnade man datan en stund och vips så drar det igång värsta röv(ar)spekulationerna!:D Nu vete f-n om man vågar komma förbi på söndag!:gnissla Smyger in längs en vägg och ställer mej i ett hörn...:D

HaHaHa! :D Fan här lämnade man datan en stund och vips så drar det igång värsta röv(ar)spekulationerna!:D Nu vete f-n om man vågar komma förbi på söndag!:gnissla Smyger in längs en vägg och ställer mej i ett hörn...:D
:rofl
Som om DET skulle hjälpa?!? Du sticker ju ut i vilken samling som helst och Kakan har 1 rok!!! :brynad

Honjävlarna är dock sällan i pakt speciellt länge, efter ett tag så börjar dom likt pirayor att äta på dom svagaste i akvariet.

Men dom korta ögonblick som kjoltygen är i pakt så är dom livsfarligt...

Inte riktigt, men vi misstänker att han kanske HAR det, eftersom han blir orolig av tantsnuskpratet om schyssta bakstycken. Så - han ska kontrolleras på söndag. Om han vågar komma! :brynad

Eftersom han nu är nästan 2 meter lång, borde bakstycket i så fall hamna på rätt så lämplig höjd för oss pygméer! :tungan

:lol ja jisses de där kan bli jobbigt, ska du ha munkorg på denna gång ?? :va :rolleyes:

Man tycker ju inte att han borde vara så känslig med tanke på att han har varit med i tråden ett tag...:va

Som ni två håller på så vetefan om han vågar dyka upp...:fakta

:va vad då vi du får gärna säga du till Yasha :lol

:rolleyes: mina hörn är fyllda redan så du får nog fint stå eller sitta som oss andra ;)

Last edited:
:lol ja jisses de där kan bli jobbigt, ska du ha munkorg på denna gång ?? :va :rolleyes:
Åh, shit, jag höll på att ramla av sängen för jag skrattar så högt och mycket. :lol

Jag ska inte bita Shooter, han är gift!!! Men så illa ÄR det inte så jag behöver munkorg annars heller. Om inte det finns någon i närheten som har en alldeles väldigt lämplig parfym som vissa inte kan motstå... :gnissla

Kakan skrev:
:va vad då vi du får gärna säga du till Yasha :lol
SÅ jag är ensam snusktant nu helt plötsligt?!? :va Shooter är inte smågodis, så det så. :mad:

:D :D Ja, får jag se den där lilla vita hårbollen UTAN munkorg när man gläntar på dörren, då drar jag som en avlöning!:D

:rolleyes: De där är en gammal bild så nu mera är de svart :)
Och ja lovar att ha nån lämplig munkorg med till henne :va en sån här kanske :lol

Bifogat

• gag yasha.jpg
    gag yasha.jpg
    49 KB · Visningar: 37
Låter bra...Det är PRECIS så vi killar vill ha det...:rolleyes:
Det har tyvärr hänt att det blivit blåmärken... :rodnar
Men jag ska inte bli mer än liiiiite salongsberusad av glöggen, så jag ska hålla tänderna i korgen. :D

:rolleyes: De där är en gammal bild så nu mera är de svart :)
Och ja lovar att ha nån lämplig munkorg med till henne :va en sån här kanske :lol
Det där är väl ingen munkorg?!? :confused:

Och jag missade totalt Shooters inlägg... fan vad ni spammar. :mad:

FYI - jag ser inte ut som den där lilla vita bollen på riktigt! :mattias

Man kunde ju önska att man var så där liten och kramgo. :brynad

Åh, shit, jag höll på att ramla av sängen för jag skrattar så högt och mycket. :lol

Jag ska inte bita Shooter, han är gift!!! Men så illa ÄR det inte så jag behöver munkorg annars heller. Om inte det finns någon i närheten som har en alldeles väldigt lämplig parfym som vissa inte kan motstå... :gnissla

:rolleyes: :censored :rodnar :lol

SÅ jag är ensam snusktant nu helt plötsligt?!? :va Shooter är inte smågodis, så det så. :mad:

:nicka jag är ALLTID oskyldig å tant är jag då inte :) så de måste ju vara du då :lol

Eeeeh, finns risk för att du får ommöblerat till helgen då!:D

:) nä jag har just fått allt dit så du får ta med nå bakskydd eller så ;)

Låter bra...Det är PRECIS så vi killar vill ha det...:rolleyes:

:rolleyes: jomenvisstärdeså :tungan

Last edited:
*/ ?>
Back