Är Lameriders snabbast?

Stig

medlem
Gick med
13 Mar 2008
Hoj
CBR 1000 -08 Hanse Vinse edt..
Stekt potatis 3:15 in i filmen :yoparty

[YOUTUBE-ID]qDHlwNny6Vw[/YOUTUBE-ID]

Så länge dom inte tar med den där svarta gixxern... Alla vet ju att den blåvita är snabbare... :D

Dom är riktigt snabba och duktiga hojförare! Men vi eller dom så bror det på vem som sitter på hojen alla är inte världsmästare (bara jag så klart) bara för att dom tillhör en omtalad klubb.

Han som blev omkörd var en tillfällig pryo-elev som vanligtvis sitter i rullstol och styr sitt liv med ett sugrör...

Alla vet väl att Potatisar aldrig blir stekta.......

ja, kör man om 1 POTATIS, då måste man vara världens snabbaste, även om potatisen står och tankar....:arsele

Skön film, skönt att det inte var jag som blev passerad...
Men med tanke på tempot så lyfter jag på hatten, ska ärligt säga att jag inte är helt säker på att jag hänger med i alla lägen...:tummenupp

Han som blev omkörd var en tillfällig pryo-elev som vanligtvis sitter i rullstol och styr sitt liv med ett sugrör...

Alla vet väl att Potatisar aldrig blir stekta.......

Finns ju några potatisar som är riktigt snabba, men de flesta är ju inte särskilt snabba alls..
Hos lameriders finns det väl ingen som är riktigt snabb? ;)

Och i "stekt" menar du att han körde om en kille som halvsatt och slog av i samma veva? ja det va ju en stekning av rang :gnissla

Vem som är snabbst av klubbarna är väl en svår definitions i övrigt. Menar du snittet lr nån enstaka medlem? Som sagt svår definierat..

men grabbar... en lame är super snabb, typ 30 potatisar e enu snabbare

men kalle anka är ju frän endå ....

men dom där grapparna i den där andra klubben, ja vad heter dom.. hmm ja dom där som finns söder om stan dom e inte så värst snabba tyvärr...

äsch kommer nog på vid senare tillfälle vad det va dom hete...

syns till maj då jag köper ny gixxer och en ninja.. era fattilappar...

SUUUCKEEEERRRRR

hetts

Last edited:
Fort gick det:)

Kul med många fina exempel på sniglar på vägen som inte har vett o ta en kurva rätt eller flytta sig ur vägen:rolleyes:

Fort gick det:)

Kul med många fina exempel på sniglar på vägen som inte har vett o ta en kurva rätt eller flytta sig ur vägen:rolleyes:

Alla har rätt att anpassa sin körning efter förhållanden som råder på vägbanan. Man är skyldig att visa hänsyn till alla som färdas eller befinner sig på eller i närheten av vägen. Man skall alltid se till att hinna stanna om det finns hinder på vägbanan. Typ .:)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti