Borde UT få komma tillbaka?

Borde UT få komma tillbaka???????

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
UT var ett suveränt spel, men jämfört med dagens spel så är grafiken förhistorisk. Dessutom, nu när man vant sig med det mer avancerade rörelseschemat i efterföljarna känns originalet ganska fattigt.

UT var ett suveränt spel, men jämfört med dagens spel så är grafiken förhistorisk. Dessutom, nu när man vant sig med det mer avancerade rörelseschemat i efterföljarna känns originalet ganska fattigt.

Hehe jag syftade på användaren Urbantiger, förkortad till UT :tummenupp Men vad är UT för spel? Utopia? :va

Jag håller med dig :7peta

Jag röstade nej. Fast jag är rätt så illvillig och folkilsk.

För övrigt har han ju ett eget forum. Det är väl bara gå dit ifall ni saknar honom.

Självklart, vi behöver ljus i mörkret. Lite spam/provokation har väl ingen dött av?

Alla har sin glansperiod. Probotector, kan inte du ta över UT:s mantel och glädja oss andra med roliga trådar?

Självklart, vi behöver ljus i mörkret. Lite spam/provokation har väl ingen dött av?

Tja forskningen är nog lite frånvarande på detta område så någon kan ha dött på kuppen men det lär ju inte visas på ett tag :D

Alla har sin glansperiod. Probotector, kan inte du ta över UT:s mantel och glädja oss andra med roliga trådar?

Jag är inte så bra på roliga trådar :(

Jag röstade nej. Fast jag är rätt så illvillig och folkilsk.

För övrigt har han ju ett eget forum. Det är väl bara gå dit ifall ni saknar honom.

Kan det vara så att din folkilska gör att du egentligen vill banna alla? :tungan

Ut vart skitkul! Andreas No, Engström m fl är permbannade och jag som mest läser utan att lägga in kommentarer tycker att SH blir fattigare och fattigare...

Förbjud banning! :förBannad

Vill han ens komma tillbaka?

Tänkte precis fråga detsamma.

Fast vill han så borde han väl få. Skulle han nu verkligen vilja så lär han väl göra som han blir tillsagd för att inte bli bannad igen.

Men som sagt, frågan är ju om han ens vill.

Damn!
Röstade givetvis:näsblod

Glöm min röst, för om han kommer tbx hit då dör sportsbike.se och det vill vi inte.
Probo...du vet vart du ska:D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...