Jörg Haider är död

Om han var homo vore det bra för sakens skull, det ökar avståndet mellan oss som gillar politiker som Haider, Kjaersgaard och Fortuyn jämfört med idioter som gilalr nazister och uniformer.

Vi kanske är liberalkonservativa? :)
Hemska tanke. :eek:

Om han var homo vore det bra för sakens skull, det ökar avståndet mellan oss som gillar politiker som Haider, Kjaersgaard och Fortuyn jämfört med idioter som gilalr nazister och uniformer.

Vi kanske är liberalkonservativa? :)
Hemska tanke. :eek:
Bögar är väl en av uniformsbärandets främsta förespråkare?

:fördomar

För att glida bort från ämnet kan du väl ändå inte placera in >politiker< som Pim och Jörg i samma fack som kossan Kjaersgaard?

För att glida bort från ämnet kan du väl ändå inte placera in >politiker< som Pim och Jörg i samma fack som kossan Kjaersgaard?

Varför inte, enfrågepartier som attraherat stora väljarskaror på rekordkort tid och samsyn i integration- och invandringsfrågor, dvs kritiska mot förd politik.
Det är ju också¨enda gemensamma nämnaren med uniformsidioterna men i svensk och övrig liberal media så räcker det för att bunta ihop folk i samma fack. Idioter går ofta på det, för idioter skolkade på OÄ i klass 7 då man lärde sig att tänka kritiskt när man läser nyheter.

Kjaersgaard har bara sagt bra saker vad jag vet, likaså Pim och Jörg. Om hela deras respektive partiprogram var bra har jag ärligt talat ingen aning om, men allt vad jag vet stödjer jag helhjärtat. :)

Kjaersgaard har bara sagt bra saker vad jag vet, likaså Pim och Jörg. Om hela deras respektive partiprogram var bra har jag ärligt talat ingen aning om, men allt vad jag vet stödjer jag helhjärtat. :)

Varför har du inte nämnt Jimmie Åkesson i din beundrarskara?
Samma sorts talarfrieri och löften till väljarna används. :)

Varför har du inte nämnt Jimmie Åkesson i din beundrarskara?
Samma sorts talarfrieri och löften till väljarna används. :)

Av den enkla anledningen att han har inte lyckats med det de andra gjort ännu. Han är kort och gott inte beundransvärd. Dessutom har han noll karisma och risiga tänder.

Varför inte, enfrågepartier som attraherat stora väljarskaror på rekordkort tid och samsyn i integration- och invandringsfrågor, dvs kritiska mot förd politik.
Det är ju också¨enda gemensamma nämnaren med uniformsidioterna men i svensk och övrig liberal media så räcker det för att bunta ihop folk i samma fack. Idioter går ofta på det, för idioter skolkade på OÄ i klass 7 då man lärde sig att tänka kritiskt när man läser nyheter.

Kjaersgaard är en rabiat islamhatare som öppet trakasserar, demoniserar och förlöjligar muslimer i direktsända debatter. Hon är en äcklig liten skata. Pimpim och Gaylord var lite mer mainstream och behandlade alla långbortistanare som samma skit utan att diskriminera. Det kanske kommer med åren? Döden alltså, det är väl Pias tur nu?

Last edited:
Kjaersgaard är en rabiat islamhatare som öppet trakasserar, demoniserar och förlöjligar muslimer i direktsända debatter. Hon är en äcklig liten skata. Pimpim och Gaylord var lite mer mainstream och behandlade alla långbortistanare som samma skit utan att diskriminera. Det kanske kommer med åren? Döden alltså, det är väl Pias tur nu?

Hon säger som det är, det är tur att det finns sådana som henne.
Om man inte gillar islamkritiker så ska man nog inte avguda Pim för mycket heller. Eller Jörg.

Har hon diskriminerat någon på grund av ursprung istället för övertygelse så är det däremot gräsligt. Det tror jag dock inte men du får gärna rätta mig om jag har fel.

Mercedes har alltid varit nassarnas favoritbilar ..

Nä men grymt trist för de anhöriga och man kan väl ge han heder för att han respekterade det demokratiska samhället. Att hans föräldrar var aktiva Nazist anhängare kan man väl knappast varit en fördel.
Att vi tycker olika är väl tur det, eller hur Marcus :pannkyss

VW Phaeton
Men för dumma kommunister i en ankdamm är alla svarta bilar mercedes så klart.:gnissla

haider_art_387369b.jpg

Först kom nyheten om att Jörg Haider var på gayklubb innan han körde berusad och omkom i en bilolycka. Nu går hans efterträdare Stefan Petzner ut och chockar Österrikes högerextremister med bekännelser om hans och Haiders ”speciella relation”.

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_1933201.svd

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back