Idag filmades de första scenerna av Goped Frenzy™, vilket sannerligen kommer bli det värsta och roligaste som någonsin har skådats.
Filmen kommer bla. att innehålla:
Knäskrap med Goped
Wheelies med Goped
Cruising med Goped
Flykt undan ordningsmakten, också det med Goped
Jag förstår att ni alla sitter på helspänn, så här får ni en liten bild att njuta av.
Filmen kommer bla. att innehålla:
Knäskrap med Goped
Wheelies med Goped
Cruising med Goped
Flykt undan ordningsmakten, också det med Goped
Jag förstår att ni alla sitter på helspänn, så här får ni en liten bild att njuta av.


. Borde kännas rätt härligt att dra iväg med en sån i runt 60 km/h
. Nej men snacka om grymt att dra iväg med en sån i 60km/h borde skaka som ett jetplan.