brudar

Börja kvällen med att svepa några snabba groggar, då kommer de flesta pusselbitarna falla på plats av sig själv. Du ska inte slicka henne i örat och ta henne på brösten innan efterrätten.

Moderaterna tycker jag alltid funkar. Speciellt om man kan leda in samtalet på Bo Lundgrens nyliberala skattevision.

Det intressantaste samtal jag har haft med en kvinna är om radioastronomi!

Det blev IOFS inget ligga, men jag var nöjd med samtalet..

Hon var astronom och hade doktorerat i radioastronomi, så jag tror att jag var ganska rätt ute..

Och inte moderat?
Skämt åsido: Ett sådant samtal hade med tanke på mina kunskaper definitivt miskat mina chanser till minus;)

Och inte moderat?
Skämt åsido: Ett sådant samtal hade med tanke på mina kunskaper definitivt miskat mina chanser till minus;)

Jag hängde med förvånansvärt bra, hon hade baserat sin doktorsavhandling på en tes om att man ur bristen på modulation i rymdbrus kunds utläsa en form av ickemodulerad signal .

som mina 8 år av att jobba som bartender här i sthlm så kan jag bara ge dig ett solit tips!

alkohol!

Börja med ett par glas vin till middag, (köp in en flaska ser häftigast ut)
gå vidare till ett lounge ställe (kanske några drinkar alt. champagne, lr fortsätta med vin). DU ska sjävlklart dricka lika mycket som henne annars kan hon få för sig att du försöker supa henne full.(vilket är likamed att du bara vill ligga).

MEN försök att se till att hennes drinkar är 6:or och dina 4:or. etc...dina shots är läskeshots och hennes är spritshots. (mycket bra tips som funkat länge)

OBS! HON FÅR INTE BLI DYGNRAK (kört rejs, för om man försöker något då så känner hon sig slampig och det vill vi ju inte)

Har du nu gjort rätt och visat att du vill mer än att prata (inte ställa frågan ligga?) en puss på munnen, lite kela etc... så är du i mål sen som när rossi visade stoner hur det skulle gå till på laguna seca.

fakta:
ju mer onykter en tjej är desto mer avslappnad och samtalsvillig är hon (lättare att prata om saker och inte lika stelt)

MAY THE FORCE BE WITH YOU!! :tummenupp :yoparty

som mina 8 år av att jobba som bartender här i sthlm så kan jag bara ge dig ett solit tips!

alkohol!

Börja med ett par glas vin till middag, (köp in en flaska ser häftigast ut)
gå vidare till ett lounge ställe (kanske några drinkar alt. champagne, lr fortsätta med vin). DU ska sjävlklart dricka lika mycket som henne annars kan hon få för sig att du försöker supa henne full.(vilket är likamed att du bara vill ligga).

MEN försök att se till att hennes drinkar är 6:or och dina 4:or. etc...dina shots är läskeshots och hennes är spritshots. (mycket bra tips som funkat länge)

MAY THE FORCE BE WITH YOU!! :tummenupp :yoparty

Nu kan det eventuellt bli lite problem att beställa vin&sprit på uteställen då TS är 17 år enligt profilen...

Ni glömmer ju "kändis med bra jobb"-tricket:

"Hej jag heter Britney Spears och kör rymdraket. Ligga?"

.

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back