Spamtråd M+S

Tandläkarbesök nr 6546 för i år avklarat, och allt var kanon :hoppa
 
Det är inte mycket jag har koll på här i världen, men Jävlaranamma kan jag utan och innan :yoparty

Denna då: "Man får jobba som en hund, leva som ett..."
Eventuellt rätt svår.

Då kanske du ska till Trädgårn 8 nov. I så fall får du inte missa efterfesten på Storan. JAHNZ ORKESTER:yoparty står på scen och succén är given.
 
Då kanske du ska till Trädgårn 8 nov. I så fall får du inte missa efterfesten på Storan. JAHNZ ORKESTER:yoparty står på scen och succén är given.

Japp, dit ska jag. Har tappat räkningen på hur många gånger jag sett dem live. Men dett blir kanske 10-12e gången. Plus några trubadurkvällar på chalmers. Efterfesten får jag klura lite på. Får se vad resten av gänget har tänkt sig.

...Svin

Kan inte resten men gissar på "Socialdemokraterna"

Rätt. Och fel. Tror låten heter "jobba som en hund"..

"Man får jobba som en hund, leva som ett svin.
Medans höjdarna där uppe sover gott på lakan av satin."

Ta du över..
 
idag har jag jobbat nästan 5 timmar istället för mina 2 schemalagda.... kommer tusan bli sänliggande hela helgen som de känns nu :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top