Big Bowl Bowla och öla öl!

1. Moneypenny
2. Ridgeback
3. Quman
4. Krisse_
5. Swish
6. Bunde
7. Tessan
8. Mr K
9. Aliceisabell
10.
osv

1. Moneypenny
2. Ridgeback
3. Quman
4. Krisse_
5. Swish
6. Bunde
7. Tessan
8. Mr K
9. Aliceisabell
10. aidem såklart:D
11.
12.
13.
14.
osv

men hallå hur mkt poäng ska man ha i bowling ? jag är inte så grym på det *blondie*

d berhöver du inte oroa dig för förräns du e där......:D :D plus efter några helrör öl så är INGEN bra på bowling!! :D

d berhöver du inte oroa dig för förräns du e där......:D :D plus efter några helrör öl så är INGEN bra på bowling!! :D

hmm jag tycker fan man blir bättre efter ett bra pilsner, sen kanske fallet är så att jag suger kraftigt innan och suger lite mindre efter ett par öl :hihi :hihi

hmm jag tycker fan man blir bättre efter ett bra pilsner, sen kanske fallet är så att jag suger kraftigt innan och suger lite mindre efter ett par öl :hihi :hihi

eller så är det som när man blandar öl o killar att dom tror dom är superman fast dom verkligen är mighty mouse! :D :D fast vi får ju se hur kass du egentligen är, om du vågar dig dit. ;)

*nyser* uhh jävla snor.....

1. Moneypenny
2. Ridgeback
3. Quman
4. Krisse_
5. Swish
6. Bunde
7. Tessan
8. Mr K
9. Aliceisabell
10. aidem såklart
11."offe":yoparty
12.
13.
14.
osv

Gomorron saddam! Inga trashade fönster denna veckan?! :D :D

1. Moneypenny
2. Ridgeback
3. Quman
4. Krisse_
5. Swish
6. Bunde
7. Tessan
8. Mr K
9. Aliceisabell
10. aidem såklart
11."offe":yoparty
12.
13.
14.
osv

Hallå terror!! HAHAHAHA! nä!!:arsele ja har inte fått vara i närheten av några:tummenupp

muahahhahaha.....I c! inte så konstigt hahahaha.....inga fönster går säkra i din närhet, eller frånvaro kanske man ska säga. :P

muahahhahaha.....I c! inte så konstigt hahahaha.....inga fönster går säkra i din närhet, eller frånvaro kanske man ska säga. :P

HAHA! SE upp!!! haha, vi har inte bowlat än, där ska du göra bort dig!:fyllisar Mohaaaaaa

HAHA! SE upp!!! haha, vi har inte bowlat än, där ska du göra bort dig!:fyllisar Mohaaaaaa

wow offe också detta bli bara bättre och bättre men du offe du kan få sova i min firma bil där är det plexiglas fönster så lungt:D pary :yoparty

FET CHANS!!! hahahhhahah....behövs verkligen mycket och mest starksprit för att ja ska bli görabortmigfull! hahahhaa.....it takes much 4 me 2 loose control. :P

så du menar du ska göra bort dig igen? ahhaaa då kommer d bli ball. :tummenupp :D

Klart BUNDE!!! FEST!!! VAFANE man måste ju liva upp stämmningen, det är väl ingen begravning vi ska på!! hehe

Klart BUNDE!!! FEST!!! VAFANE man måste ju liva upp stämmningen, det är väl ingen begravning vi ska på!! hehe

Lätt det ska bli fest får bjuda på en öl vi är ju nästan kolleger och allt i trelleborg

FET CHANS!!! hahahhhahah....behövs verkligen mycket och mest starksprit för att ja ska bli görabortmigfull! hahahhaa.....it takes much 4 me 2 loose control. :P

så du menar du ska göra bort dig igen? ahhaaa då kommer d bli ball. :tummenupp :D

Men det fanns mycket mycket stakt sprit på festen ihelgen jag bjöd bot 4-5 liter ju =)

Last edited:
Lätt det ska bli fest får bjuda på en öl vi är ju nästan kolleger och allt i trelleborg

Men det fanns mycket mycket stakt sprit på festen ihelgen jag bjöd bot 4-5 liter ju =)

jasså, den spriten som el maco drack av? tänk va den hade gjort me mig om den gjorde så me han! hahahahahaha.....ja drack bara cider för att just inte bli så packad. ;)

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back