Bulten 4/10

Ja, det var väldigt lugnt på bulten idag. Att du/ni orkade stå där i kylan och fota oss.. Tack! :)

Nejdå

Inte har man gett upp. Bara bytt till vinterskrud.
Var nere å tog en fika på Rosenhill idag.

Borde synts väl eftersom "vinterskruden" innefattar neongul jacka.

//Olmo

:tummenupp Kanonbilder Lasse men du var väl inte själv å plåta så det finns väl mer bilder på g :va

häärligt guppe! mina bilder kommer inatt nu ska det kikas stjärnor på is :tuttar

Jag stannade till som snabbast på väg hem från Uringe, men hann inte fota mer än 3-4 hojar innan regeringen ringde å undrade vars jag hade tatt vägen :( Får se till å ta en sista runda där innan det blir höst på riktigt. Kul att du håller ångan uppe iaf :tummenupp

Tack Lasse för en riktigt fin bild..
Den läggs in i albumet direkt för att sparas till framtiden.

:tummenupp

Tack för bra bilder! Jag trodde först det var någon bonde som inspekterade sina ägor då ni stod så långt från vägen.

Har åkt förbi dig flera gånger men det är tydligen bara min flickvän du hinner plåta.
Åker väl för fort själv så du inte hinner med.:D
Men hon är glad och lycklig för de fina bilderna.
Tjejen på långgaffeln hälsar och tackar för en ny bakgrundsbild på sin dator.:tuttar

Har åkt förbi dig flera gånger men det är tydligen bara min flickvän du hinner plåta.
Åker väl för fort själv så du inte hinner med.:D
Men hon är glad och lycklig för de fina bilderna.
Tjejen på långgaffeln hälsar och tackar för en ny bakgrundsbild på sin dator.:tuttar

Tyckte du blev så suddig,,men du får väl va me på ett hörn i lägre upplösning..:tungan

Bifogat

• 22.jpg
    22.jpg
    221.7 KB · Visningar: 104
Har du möjligtvis bilder på tjejen också? Svart Gixxer 1000 med tjejen i röd/vit/svart ställ och svart hjälm.

Tack för bilderna :) Det uppskattas! Fastnade på två av Gubblasses bilder :tummenupp Tog iofs "nån" extrasväng när man såg att det fotades :rolleyes:
Körning på bulten kommer ske så länge det är torra vägar (påställt året runt) :)

Hur fasen skaffar man sån t sär ställe som ni har och laddar upp era album på? Hjälp mej va!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon