Spamtråd M+S

imon ska jag börja dieta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
no more mr fat guy!!!!
:banana
nu har jag några månader på mej att komma in i skinnstället för nästa säsong


Kyckling,ris,keso,tonfisk,lættkesella, mm å en massa promenader :gnissla Låter de inte kul???:tummenupp
 
För att de släpper när jag börjar spackla på dem :mad:
Dyr metod att riva tapet med spackel :)

Kanske därför man skall grunda dom innan ?


Rulla över dom med valfri lacknaftabaserad grundfärg och vips.....vattnet i spacklet kan inte längre tränga ner och lösa upp tapeten så att den bubblar sig.
 
Men ärendet hos ARN har inte funnits så länge.

08:orna har haft min hoj i snart 4 månader nu, och jag vet fortfarande inte vad som är fel på hojen! :6surkart

Är hojen i sthlm?.
Skall dit på fredag!
Skall jag mord hota nån?
:hördu Nu fixar ni Pasers hoj annars:kulspruta
 
Är hojen i sthlm?.
Skall dit på fredag!
Skall jag mord hota nån?
:hördu Nu fixar ni Pasers hoj annars:kulspruta

-Hej! Kan jag hjälpa dig med något?
-Nä, tittar bara runt lite...Här vågar man ju inte köpa någon hoj ändå!

-Vad menar du??
-Har en polare som köpte sin hoj här, gick sönder efter några veckor! Nu har den stått hos er i nästan 4 månader utan att ni ens har brytt er om att konstatera vad som har gått sönder!!!

:rolleyes:
 
Ngt fint pris då:-)?

Grattis!!! :cpparty

Vad var priset?

Tack. Inte en aning om vad det är men jag VANN!! :)

Troligen ett löfte om att han inte ska behöva gå igenom hojen efter nästa service för att se så allt sitter fast efteråt, samt att ALLA servicepunkter ÄR utförda... :rolleyes:

Nu tycker jag du är lite negativ! :tungan

Fiffan...det hade varit 100ggr så mkt om allt spam hade skrivits i denna tråden:-)

:fakta
Tydligen är det för mycket begärt och det spelar ingen roll hur många gånger man påpekar det, verkar inte gå in i skallen iaf.
 
Last edited:
-Hej! Kan jag hjälpa dig med något?
-Nä, tittar bara runt lite...Här vågar man ju inte köpa någon hoj ändå!

-Vad menar du??
-Har en polare som köpte sin hoj här, gick sönder efter några veckor! Nu har den stått hos er i nästan 4 månader utan att ni ens har brytt er om att konstatera vad som har gått sönder!!!

:rolleyes:



:rofl
 
-Hej! Kan jag hjälpa dig med något?
-Nä, tittar bara runt lite...Här vågar man ju inte köpa någon hoj ändå!

-Vad menar du??
-Har en polare som köpte sin hoj här, gick sönder efter några veckor! Nu har den stått hos er i nästan 4 månader utan att ni ens har brytt er om att konstatera vad som har gått sönder!!!

:rolleyes:

Så jävla klockrent om någon hade sagt så :lol
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top