Bara det löser sig så är jag glad! Men det hade ju varit trevligt om det var i år!![]()
Snart läge att ringa "Sverker" han skulle säkert dregla lite över ett sådant ärende!
Hoppas att det blir en lösning snart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bara det löser sig så är jag glad! Men det hade ju varit trevligt om det var i år!![]()
imon ska jag börja dieta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
no more mr fat guy!!!!
![]()
nu har jag några månader på mej att komma in i skinnstället för nästa säsong
Låter de inte kul???Tack själv!![]()
Äntligen har även DU insett detta![]()
:fetto
För att de släpper när jag börjar spackla på dem![]()
Dyr metod att riva tapet med spackel![]()
Kyckling,ris,keso,tonfisk,lættkesella, mm å en massa promenaderLåter de inte kul???
![]()

I enlighet med mina kalkyleringar så har det snart tagit just så lång tid, eller?

Woho! Jag vann 5e pris på Johans MC ifrån Crazy Days.![]()
Woho! Jag vann 5e pris på Johans MC ifrån Crazy Days.![]()

Jävla jävlar
Är man borta en helg spammas det sju nya sidor i tråden, ska det vara så?
Fiffan! Orka läsa det lexåm
![]()
Ngt fint pris då?
Men ärendet hos ARN har inte funnits så länge.
08rna har haft min hoj i snart 4 månader nu, och jag vet fortfarande inte vad som är fel på hojen!
![]()
Nu fixar ni Pasers hoj annars
Är hojen i sthlm?.
Skall dit på fredag!
Skall jag mord hota nån?
Nu fixar ni Pasers hoj annars
![]()
Ngt fint pris då?
Grattis!!!
Vad var priset?
Troligen ett löfte om att han inte ska behöva gå igenom hojen efter nästa service för att se så allt sitter fast efteråt, samt att ALLA servicepunkter ÄR utförda...![]()

Fiffan...det hade varit 100ggr så mkt om allt spam hade skrivits i denna tråden![]()

-Hej! Kan jag hjälpa dig med något?
-Nä, tittar bara runt lite...Här vågar man ju inte köpa någon hoj ändå!
-Vad menar du??
-Har en polare som köpte sin hoj här, gick sönder efter några veckor! Nu har den stått hos er i nästan 4 månader utan att ni ens har brytt er om att konstatera vad som har gått sönder!!!
![]()

-Hej! Kan jag hjälpa dig med något?
-Nä, tittar bara runt lite...Här vågar man ju inte köpa någon hoj ändå!
-Vad menar du??
-Har en polare som köpte sin hoj här, gick sönder efter några veckor! Nu har den stått hos er i nästan 4 månader utan att ni ens har brytt er om att konstatera vad som har gått sönder!!!
![]()

Går bara på basåret än så länge, så det är inte meningen att jag ska vara så bra på det än:högskoleingenjörerkaninteräkna
Tack själv!
Jag har knäpuckar med svenska flaggan på
Har du kommit i skinnstället öht i år?

komma i skinnstället![]()
![]()
Det ska tydligen vara bra för skinnet![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |