Kåta män som kör sporthojar?

Inskickat av gixxer_girl_76
att man skulle bemötas av någon sån här ironi pga av att man startade tråden: gravida kvinnor som kör sporthoj hade jag inte räknat med.

Som tjej får man tydligen inte starta vissa trådar hur som helst med risk för någon slags löjlig kontra mot tråd ang kåta män som kör sporthoj.

Min tråd var av seriös vikt för mig o förhoppningsvis var den något så när seriös nog för de som endock svarade på mina funderingar.

Verkligen ledsamt att det ska bli såna här förlöjliganden av det man gör som nya trådar av.

Nu vet jag bättre till nästa gång att på denna sida ska man inte som tjej iaf starta trådar för då bemöts man av sånt här av nån kille som man kan undra hur vuxen han igentligen är.

Trodde att SH var en relativt seriös o vettig sajt men men....

Men snälla allihopa :pannkyss den här tråden är för oss med lite humor och självironi, med en grabbtwist på det hela.
Skrattade gott när jag ser att den här tråden lever i alla högsta grad, saknar bara nåt djuuupt från bettskena i ämnet ståfralla :arsele

Last edited:
Se detta som en föreläsning vid Örebro Universitet, Sal T227 i teknikhuset tex.
Man får gärna resa sig upp och ta en fika på OKQ8 om man tycker att föreläsningen inte följer kurslitteraturen.

MVH / Personalen på Preem

En rolig syn i helgen. Var på en lokal mc träff, där var det en mc klubb som körde helt nakna in på träff området...det var 3cm mini kallt. :D

Inte direkt att någon tjej var imponerad av vad de hade att visa.

Jag är kåt när jag kör! Men de e nog för att jag åker på en vibrator ;)
Nää vänta nu.. Låter lite bögigt?
Det är inte vibrationerna i röven som gör d! Det är dom i pungen!
Lovar!

Lovar!

Akta sig nu, inte skada verktygen. :D

Lovar!

du kan nog officiellt titulera dig som sh's gaylord #1 and proud of it.

Skit! Det var ju inte meningen.
Jag har massor med tjejer! Svär!

mjaa därom tvista de lärde. jag tycker du ska vara stolt över den du är men också att du har såpass många girlie-boys som 'vänner'. jag anar att du har ett mc-gäng på gång och borde därmed skaffa följande attribut: väst. dock ej att förknippa med reflexvästen, denna tingest av ondska. eller som freud själv skulle ha sagt: 'en direkt önskan om omedelbar förintelse'.

OBS! detta gäller alla:

tänk dock på att INTE leka med kulpåsen, om och när ni hojjar kåta. det kan, kortfattat, visa sig vara ödesdigert

45921590.popcorn.gif

du kan nog officiellt titulera dig som sh's gaylord #1 and proud of it.

mjaa därom tvista de lärde. jag tycker du ska vara stolt över den du är men också att du har såpass många girlie-boys som 'vänner'. jag anar att du har ett mc-gäng på gång och borde därmed skaffa följande attribut: väst. dock ej att förknippa med reflexvästen, denna tingest av ondska. eller som freud själv skulle ha sagt: 'en direkt önskan om omedelbar förintelse'.

OBS! detta gäller alla:

tänk dock på att INTE leka med kulpåsen, om och när ni hojjar kåta. det kan, kortfattat, visa sig vara ödesdigert

Girlie-boys vänner har jag! Fast jag knullar inte med dom.
Får man inte ha reflexväst? Tjejerna diggar dom! :tuttar Det har jag sett!

Precis, man är inte homo bara för att man har pippat några stycken.

Reflexväst kan du byta ut mot flytväst, på så sätt får du ännu mera skydd och respekt.

Håll er till ämnet. Här snackas det kåthet vs hojkörning och inget annat. Reflexvästar kan ni snacka i någon annan tråd.

Kåthet OCH hojkörning om jag får be ;) dessutom har båda allt att göra med reflexvästar!

edit: slutspammat promise

Nää gör inte det! Du har ju en fin hoj! Ut och vibrera istället!

vad och hur du gör på din fritid, är upp till dig och behöver inte heller delas med till oss andra.

däremot, de sk 'tjejerna' du påstår 'diggar' reflexvästar, kan jag avslöja INTE är tjejer. eller så är du blind i hela huvudet om man räknar med pannloben också.

vad och hur du gör på din fritid, är upp till dig och behöver inte heller delas med till oss andra.

däremot, de sk 'tjejerna' du påstår 'diggar' reflexvästar, kan jag avslöja INTE är tjejer. eller så är du blind i hela huvudet om man räknar med pannloben också.

En från Jerry Springer show ?? HELLOO...!! How could you NOT notice that it´s a man ??

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back