Officiella 19:00 Åka-tråden!

ingen aning om den e stängd, men det blir barkarby på onsdag för min del

Darn. Det sista jag kommer ihåg av den hojen var när den spydde ut olja vid vägkanten efter det vi släpade upp den från hästhagen.

Rest in pieces.

Tyckte jag kände igen den här från våran sista tur när vi va som flest--> http://www.blocket.se/vi/17923700.htm?ca=10_s

:va

Den känns väldigt bekant ja... den var lite bångstyrig när jag och Octofinger skulle släpa upp den ur hagen...:gnissla

Jo, det är ett bekant häststängselstolpeavtryck i tanken om jag inte ser helt fel... :hihi

Ärligt talat. Fy fan va tur du hade Arnesson.

Han har nog avverkat sin lottokvot för en bra tid framöver!:näsblod
(Jag vill också ha så tur när det går åt pipan för mig...:tomten )

Nån som vet ifall Våfflan (eller va de nu heter) i Sigtuna har stängt för säsongen? Kunde vara gott att ta en sista kaffe/macka/burgare där innan vintern. Isf är en Onsdagskörning bokad för min del @ pumpen :tummenupp

Kanske ska ut ikväll är i Sthlm just nu... så vet inte hur vädret är i Uppsala?
Men vore ju inte dumt med en liten sväng ;)

Ja, det gick ju inte så bra för bladen, men tur att den tog stolpen och inte jag. Nu får man väl leta ny hoj, men spar mig nog ett gäng veckor till för att få ett fint vinterpris.

Har inte kört en meter efter olyckan och det är kanske lika bra. Nya tag till nästa säsong.

Tack för all hjälp vid olyckan igen :tummenupp

ingen som ska köra idag 18.30-19-tiden?
Vädret är kanonish!

Blev en tur för mig dock inte så sugen på sthlmshållet så åkte sj :) åt andra hållet men skramla ihop ca sju mil på tripmätarn iaf mycke trevlig liten tur.

Har svårt att ta mig hem så fort hinner aldrig in till pumpen till 19:00 :( då mitt tåg stannar på station 18:30 sen är man hemma runt 18:40 och d är tight att åka in på den tiden samt utan mat i magen :huvet

Men har du msn eller så äre bara slänga iväg ett PM med den :D så kan vi dra ut nån gång när det är nice väder. Gäller alla andra som gillar att köra med såklart. :tummenupp

Last edited:
Åker ner till uppsala idag och kanske ska ut på en sväng ikväll om vädret är bra.
Några fler? Sn åker jag till stockholm imorgon och kör StockholmsSnurr Haka på vet jag :-)

nån som ska till lunda på drifting idag , jag o en polare ska mötas på statoil nyby vid nya E4an vid 1200.avfärd vid 12.10 sen blir det lunda

nån som e sugen på en sväng. jag o stacke ska ut en sväng nu, står vid pumpen 18.00

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!