större mc nu

Status
Ej öppen för fler svar.

baba

Blacksnake
Gick med
15 Sep 2008
Hoj
V-Rod
hejhej. har körat mc nu hela sommaren. roligt. nu jättekallt. vet priset bra på mc nu. behöva lite hjälptips. jag är lång 198cm väger 102 kg. min honda för liten men rolig. någon kan komma med bra tips på hållbar mc. alla honda bra ?

Mer eller mindre alla nyare hojar är bra. Köp över 1000cc, det är manligt...Och bekvämt ofast. Nu snackar jag inte V-max eller liknande. utan snarare CB1300, XJR1300 och GSX1400. Mycket hoj och motor för pengarna. Lite som att åka monark med scaniadiesel...

Hey Bigguy. Jag skulle kolla på Hondas blackbird, kanske cbr 1000.Beror på hur mycket pengar du vill lägga. Den 500 måste väl ändå kännas i minsta laget:D . Moped? Måste vara ganska vinglig med tanke på storleken hos dig.
Såg att du tränade MMA, du kanske skulle ha en Kawasaki zx12 streetfighter, då har du något att fightas med ordentligt.:D

Vet inte hur mycket hoj du kört, men stora maskiner med mycket effekt är lynniga i handen på en hetsig förare. Ta det lugnt, prova dig fram.Finns fölera firmor i stockholm där du säkert kan få prova hojar.

Lycka till, ta det lugnt. I trafiken alltså. :D :yoparty

En zx9r skulle passa din storlek jäkligt bra, och inte många som åker ifrån dig då. Satsa på en -98 o nyare då de vart både lättare och nästan allt uppdaterades.

Kanske en 1200/1250 Bandit?
Annars en Hayabusa skulle smaka, eller rent av en Husaberg 650?:tuttar

Kostar ju tonvis med pengar..du får en flång ny sporthoj + en sjysst bil för dom pengarna. Men visst dom e nice...speciellt night rod:en

haha lärt mig lägga upp bild

Den som jag vill ha

Bifogat

• vrod_muscle_1.jpg
    vrod_muscle_1.jpg
    29 KB · Visningar: 87
man ska använda pengar om man har. annars inte kul. leva nu. inte sen

Lika bra man tar bort sig direCKt med andra ord :5sure
För det har jag lärt mig, om man har pengar att köpa en sporthoj för, så har du fan inga kvar efter att du köpt den..
Så "det kostar att ligga på topp" hade varit bättre att säga.

Suzukilover hade nog rekommenderat en Suzuki GSX-R 1000 k8. Den håller nog bra.

Jag tror zx9r som någon tipsade om är alldeles för liten, men det e min uppfattning, är själv 185 lång.. o väger... inget.

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage