Slingerbulten 2008-09-14 bilder

christianKawa

I Love Bika
Gick med
19 Aug 2008
Ort
Nacka - Saltsjö-boo
Hoj
98 Kawasaki ZX6R
Hej!

Här kommer ett helt gäng bilder från slingerbulten, tungelsta, rosenhill.

Tack till er som ställde upp o "stajlade" till de lite :tuttar

Idag är bilderna gratis... utan taggar o märkning :Bugar
(fall man lämnar en kråka o säger vad man tycker... o kanske tackar)


http://picasaweb.google.se/christiankawa87


Hoppas någon eller några blir nöjda iaf

(jag som stod med vit/rött skinnställ o svart tröja) :tomten


för er oroliga själar som undrar så monterade jag bort regplåten på alla bilder :censored


Under sista halv timmen var de två stycken montarder som räckte ut handen o gjorde ett tecken.. trodde de var ett FETT långfinner, (blev nästan förnärmad) såg inte riktigt genom sökaren... men nu när jag förstora upp så var de bara :yoparty



Fin hojhelg förresten!
 
Superkul, första åkbilderna med millen. :) Man tackar!

Det var en grymt skön utflykt idag, sjukt kul att spaka lite gathoj igen.

/J - svart/vitt berikställ och röd mille -01
 
Tack för kanonfina bilder!!

Superkul, första åkbilderna med millen. :) Man tackar!

Det var en grymt skön utflykt idag, sjukt kul att spaka lite gathoj igen.

/J - svart/vitt berikställ och röd mille -01

Ahh najs... gillar RSVen :) De får de bli när man lämnar kawan :P

Fota är grejt.. men rätt kul o lyssna på bågar när de kommer runt hörnet. man lär sig att känna igen vad de är för hoj sjukt snabbt.

Fräckast o grymmast ljud idag:
#1 RSV (flera som körde idag)
#2 Yamaha Mt-05? ... har ett par fina bilder på sånn, o han körde hårdare / fräckare än 70% av sporthojarna :P
 
Var det du som stod nere efter B&B-haket, i den vänster/högern innan backarna uppför (sett från Rosenhill), jag är kass på att hitta runt där, och ser inte på bilderna vart det är. :)

/J
 
Kråmpråmen på bild 16 har lätt dagens längsta avgassystem.
 
Var det du som stod nere efter B&B-haket, i den vänster/högern innan backarna uppför (sett från Rosenhill), jag är kass på att hitta runt där, och ser inte på bilderna vart det är. :)

/J

Jepp de var jag...
sprang runt där o prövade varje järda vinkel som fanns :P

Nått sjukt som hände var att de kom en VW caddy som körde ca 40 genom kurvan som sedan körde i väggrenen och försökte "skjuta" upp grus i kurvan... han aldrig plåta reg nr... (bytte objektiv) ...:mad: Gjorde mitt bästa med att sopa bort de men halv läskigt när man står där själv...
 
alltid roligt när andra tar sig tid så man kan komma med på bild, bra bilder och superkul tack så mycket
 
såg ut som det stod 2 stycken och fotade,eller var det bara en av er som fotade?
 
Fan, du är en hejare på å hantera kameran. Duktigt att fånga mig på min skrämmande snabba, röda traja.

Kalasbilder! :tummenupp

/GoG
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top