Izah
Tant Rosa
Aaah... Jag trodde det var genom jobbet. Är det på kvällstid och hur mycket kostar det om man får fråga?![]()
Kvällstid. uni kostar bara kåravgift samt kursmateriel.
Så jättekul minsann e inne på år 5 tror jag, läser dock på halvfart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aaah... Jag trodde det var genom jobbet. Är det på kvällstid och hur mycket kostar det om man får fråga?![]()
Kvällstid. uni kostar bara kåravgift samt kursmateriel.
Så jättekul minsann e inne på år 5 tror jag, läser dock på halvfart.
COOLT.![]()

Jaha... Vad ska jag göra nu då?? Har gått morgonprommis och ätit frulle precis. Och nu då? Ge mig tips! Får inte vara hela dagen då jag ska barnvakta syskonbarnen ikväll plus att alla tips som innehåller orden "tvätt" "städa" och "kroppsarbete" är grymt bannlysta.![]()

Porrsurfa?![]()

Jaha... Vad ska jag göra nu då?? Har gått morgonprommis och ätit frulle precis. Och nu då? Ge mig tips! Får inte vara hela dagen då jag ska barnvakta syskonbarnen ikväll plus att alla tips som innehåller orden "tvätt" "städa" och "kroppsarbete" är grymt bannlysta.![]()

Kanske kila ner och tjöpa ett par semlor på bageriet?
De är alltid bra att ha. Antingen man är själv eller får främmande.
Jag tar gärna min med varm mjölk!
Kanske kila ner och tjöpa ett par semlor på bageriet?
De är alltid bra att ha. Antingen man är själv eller får främmande.
Jag tar gärna min med varm mjölk!

Jobbigt, själv använder jag min 4,5 års långa universitetsutbildning till att sitta och mörka i olika kontoutdrag.
Alltså hur roligt kan man få ha det på jobbet?
Kom å krama tant, snälla.........![]()
Kom å krama tant, snälla.........![]()
Är lite på fel plats på jordklotet för det ser du, och nu ska jag ännu längre åt fel håll... Flyger ner till Dubai, ska bo ute i Jebel Ali. Himla tråkigt ställe oxå dessutom: Baracken
Vad får man inte stå ut med... mitt emot "Palmen" är det visst oxå...
Är lite på fel plats på jordklotet för det ser du, och nu ska jag ännu längre åt fel håll... Flyger ner till Dubai, ska bo ute i Jebel Ali. Himla tråkigt ställe oxå dessutom: Baracken
Kameler...................fy fan !![]()

Hörrududu ditt förb*****e ålabete, här sitter vi i ur och...... snö i vårat kollektiva lidande och du bara sitter och gottar dig.![]()
![]()
![]()
Vad jobbar du med?![]()
Tycker synd om dig, du verkar lida!![]()
Deppväder.....idag igen......![]()

|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin