MC-gäng på frammarsch

Prova! :tummenupp

"Den som önskar vara med i klubben ansöker om att få bli hangaround, första steget mot fullvärdigt medlemskap. Nästa steg är att han, för det finns bara manliga medlemmar, blir prospect member. Till sist, om han anses lämplig, röstas han in som fullvärdig medlem." :va

Anmäl till JÄMO! :mad:

Undrar hur klubben skulle se på den som anmäler dem till JÄMO.. :confused:

Det blir nog :huvet men då är det inte en själv som slår i huvudet i väggen utan man får assistans samt att de turas om att dunka ens huvud mot tegelväggen. :va

Last edited:
ignite mc är på fet frammarsch....vi söker glada och busiga piloter som tycker livet är gott och inte bangar ett par wheelies i solnedgången.

Det gör inget om ni har kriminell bakgrund bara ni betraktar mig som er gud :tummenupp

Hörrdu Bettskena, jag tänker på dig varje kväll när min dotter stoppar i värsta tandställningen i munnen :D

En klassiker. Men Sofia är ju för sköna! :D Jag tror inte att uppringaren fattade vilka hjältar han hade på tråden.

Sofia är ju riktiga hippieharleyåkare... ett stycke omskriven hojkultur. En av få HD-klubbar som stått emot de kriminella mc-gängens krav på underkastelse. Säkerligen Europas äldsta HD-chopperklubb.
http://www.sofiahogs.se/sofia/index.htm

Här spelar Dag Vag på den senaste av deras årliga fester, de var sannolikt inte nödbedda.
http://www.youtube.com/watch?v=9i2uWD_9ED4&feature=related

/J

Last edited:
ja det är ju synd att de inte testar att köra sporthoj istället.....för då skulle de ju inte ha så mycket problem med mjäll och annan ohyra :gnissla

Prova! :tummenupp

"Den som önskar vara med i klubben ansöker om att få bli hangaround, första steget mot fullvärdigt medlemskap. Nästa steg är att han, för det finns bara manliga medlemmar, blir prospect member. Till sist, om han anses lämplig, röstas han in som fullvärdig medlem." :va

lite väl bikerboyz filmen över de hela

vad folk inte fattar e ju att det finns massa regler som medlemmar ska hålla sig till= de måste sköta sig...

sen på ställen där de etablerat klubbar så blir det oftast lugnare då pundarpack mm håller sig borta för att inte hamna i trubbel med gängen..

känner man nån i gänget så kommer ALLA fram och tar i hand och presenterar sig.. inte alla som gör det numera..:va

man e ju hellre vän än ovän me dem.. även om man inte behöver vara medlem i klubben..

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back