Skitsnack för 125cc i Göteborg

Frank's någon?

Tjo!

Nu satte jag mig och fixade en franks logga, det va den som va på kartongen, dock blev färgerna fel nu såg jag med tycker ändå den blev rätt nice :)

5ab548b3.png

Här större så de e bara och PM'a om ni vill ha ;)

Tjo!

Nu satte jag mig och fixade en franks logga, det va den som va på kartongen, dock blev färgerna fel nu såg jag med tycker ändå den blev rätt nice :)

Har större så de e bara och PM'a om ni vill ha ;)

Fixa bort "SP" nere i högra hörnet också. Annars asball!:yoparty

Och där dog det skämmtet som en smäll av en atombomb:rolleyes:

Spinner, när ska du komma på dina egna uttryck och använda bilder som visningsbild på msn på dina egna tjej/er ist för att sno bilder från sh-folkets förfester?:va :7peta :lol

o herregud... du e ju fan så pantad de bara går o bli va. jag får ha vilken bild jag vill och du behöver inte tjöta om det =) om du har en bild på spice girls komer inte jag o klagar på att dom inte är dina tjejer... så käften.. och jag gör va fan jag vill med bilder som jag har tagit okej ? och om du tänker efter lite så skrev jag LIGGA och inte vill du ligga utan ligga som i ligga ner på marken... så tänk efter lite innan du postar skit massa skit o tror dig vara sååå mycket bättre än alla andra..

Edit: jag har inte haft den fucking bilden på 4 månader nu så varför i helvete kommenterar du det nu ? bara för att jävlas så ska jag ha den bilden igen..
puss o kram =)

Spinner, när ska du komma på dina egna uttryck och använda bilder som visningsbild på msn på dina egna tjej/er ist för att sno bilder från sh-folkets förfester?:va :7peta :lol

:fakta

Slutta mobba Froggy nu!

Du måste komma ner imorgon iallafall Krillan! Kommer att bli riktigt fett:yoparty Det kommer att finnas cheyor på festen! RIKTIGA cheyor! Och massa kex!

om du sponsrar me t-checks o drikca komr jag direct.......

Christian lovade att fikcsa tjekcs om du kommer, så fikcsar jag lite starkdricka, så får du ta me lite cola eller nått bara, eller så dricker du vatten:tummenupp :)

åka t kba för att dricka vatten:va nä du så torr e jag inte,,, när o var o hur o varför imon?

Fikcsa lite läsk då:tummenupp Kl 18 brukar det börja, men kom till mig 17:30 så kan vi gå upp eller åka bil med någon nykcter. I en festlokal uppe i Fors. För att att det är kul:tummenupp :yoparty

varför sk jag göra bakgrunden svart när man kan göra den genomskinlig :P nej men klart jag kan göra bakgrunden svart,men de försvinner juh själva franks temat tycker jag :P

dedär kanske inte kom från rätt man?:va

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back