Samåkning för 125cc i Göteborg

aa, men inte lyngnern eller horred:7peta

Haha:D

Bröndome-Lunna-Mariedal "time-trial" då?! Så ser vi vem som e snabbast:) :gnissla

Ja, jag vet att man inte ska "tävla" och ta tid på gatan, men det är ju alltid kul, sålänge man håller sig till sitt tempo:)

Haha:D

Bröndome-Lunna-Mariedal "time-trial" då?! Så ser vi vem som e snabbast:) :gnissla

Ja, jag vet att man inte ska "tävla" och ta tid på gatan, men det är ju alltid kul, sålänge man håller sig till sitt tempo:)

Har faktiskt ingen lust att åka ner till kba o återigen köra vägar man redan kört. vill köra ut mot marstarnd, där finns fina vägar.

Har faktiskt ingen lust att åka ner till kba o återigen köra vägar man redan kört. vill köra ut mot marstarnd, där finns fina vägar.

Ok, jag håller mig i närområdet. Mitt bakdäck är inte friskt:näsblod Snart syns kåååden!

alltså alltid när vi inte ska köra i Kba så är det nått fel på era hojar, kanske dags att offra sig lite så som vi har gjort ett antal gånger.

Tråden heter trots allt samåkning i gbg:7peta

starta eran egen tråd med moppefucko åka i kba:fatta

Aspling heter jag ditt jävla moppe fucko!:tuttar

men ärligt, säg inte så om mariamaria hon mår inte bra nu och blir garanterat inte bättre när en gnällig möndals bo kommer och tror att han är nått:P:tuttar :tuttar

:D det var inte meningen att akriva apsling, tro mig, dock börjar det bli en vana att göra det nu, inte första gången jag råkat göra d:D :tungan men se till o få den fixad så du kan me ut o åka igen...:tummenupp

alltså alltid när vi inte ska köra i Kba så är det nått fel på era hojar, kanske dags att offra sig lite så som vi har gjort ett antal gånger.

Du har inte hört talas om något som heter slump?

Hade gärna kört i GBG men vill inte lägga 6 raka motorvägsmil på bakdäcket som jag kan lägga på små kurviga vägar i närheten. Tänker inte byta däck innan jag säljer den, så jag vill helst inte köra i onödan:tummenupp

Ok, jag håller mig i närområdet. Mitt bakdäck är inte friskt:näsblod Snart syns kåååden!
Men "LOL"! Kom inte här o spela tapper med ditt bakdäck, det går ju att köra stunt session när man e nere på andra lagret med cord har ju jag bevisat :D

Tänkte att nån ville veta hur det gick när jag blev inkallad till yamaha center för att snacka garanti idag....

joo de blev rätt dyrt motorraset kostar ungefär 20000 att byta, dvs hela jävla motorn!:näsblod :mad: :huvet allt hade tydligen pajjat. Han som jobbade gratulerade mig, han hade aldrig varit med om ett sånt ras på en 125:a innan(4-takt som krillan så typiskt ska pointera!).

tur för mig är att allt jag behöver betala är 600mila servicen för restan går på garantin!:D:D:D:D
tyvär, han dom inte göra klart den till denna veckan..måste vänta en vecka till :gråta
Fan va gött, splitter ny motor då :yoparty

Det är inte 6 mil in till Gbg:7peta

:backontop

Har du sett mitt anteckningsblock?:va

Last edited:
Menade såklart ToR. Vem kan tro något annat.

Angående mitt bakdäck så funkar det bra så länge det inte är blött. Inte kul att vara i GBG om det börjar regna och behöva ligga 3-4 mil hem i 60 pga. vattenplaningsrisken.

Jaja, nu försöker vi ta allmänt tjafs i den andra tråden, så håller vi denna tråden fri för samåkningssnakc!

Angående mitt bakdäck så funkar det bra så länge det inte är blött. Inte kul att vara i GBG om det börjar regna och behöva ligga 3-4 mil hem i 60 pga. vattenplaningsrisken.

Jaja, nu försöker vi ta allmänt tjafs i den andra tråden, så håller vi denna tråden fri för samåkningssnakc!

du kan få låna mitt bakdäck om de börjar regna:pannkyss

vattenplaningsrisken på bakdäcket är minimal emil:7peta

du behöver ju inte maxa i alla kurvor om de nu skulle börja regna.. jag har klarat mig med mitt slitna framdäck i ett bra tag nu så de e nog inga problem :tummenupp

Nu så vilka är lediga på lördag förmiddag för att hjälpa mig stressa av min övningskörande bror ifrån vägen?

Ska tydligen vara hojenstunt klockan 12 på lördag, tror det var på backaplan.

:yoparty
1.Joel (om de kmr några st)

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!