Skandal på Råsunda

• Thread starter Thread starter 122025
  • Start date Start date

122025

Guest
Nyss hemkommen från AIK - Hammarby, 25/8-08.

Fyrverkerier kastades på AIK's målvakt Tomi Manooja. TVÅ GÅNGER. Sedan kastar Hammarbysfans fyrverkerier IGEN, på kravallpoliserna. Matchen avbryts... för att 10 minuter senare tas upp igen då Bajen kvitterar.

Vad sänder detta för budskap till svensk fotboll och läktarkultur?

Det är helt okay att stå och skrika och hojta på läktaren, men det ska f*n inte kastas in något på planen. Slut.

Skandal.

Last edited:
"Vad sänder detta för budskap till svensk fotboll och läktarkultur?"

Kamma er, lägg er och skaffa ett jobb, hippie

Som föregående talar har skrivit, förbjud skiten. 22 fjollor springer efter en boll en flock med gammla gubbar går runt och vandaliserar.

Vad sänder detta för budskap till svensk fotboll och läktarkultur?
Bra drag på matcherna :yoparty

Jag skulle tanka hojen på Shell vid Råsunda hemkommen från Rörken. Där inne hade de varit och huliganiserat och skrämt upp den ensamme mackkillen. Tre polisbilar.

Följd: Jag fick vänta flera minuter innan jag kunde få V-power till min V-twin. Att fotbollsslöddret har ihjäl varandra är bra och normalt, men det är en skymf när sådana livsformer tillåts rubba cirklarna för oss teknikintresserade. Jag blev mycket upprörd.

"Vad sänder detta för budskap till svensk fotboll och läktarkultur?"

Kamma er, lägg er och skaffa ett jobb, hippie

Har ett jobb och är ingen "hippie". Vilken är typbilden för de flesta som går och tittar på fotboll. Men det finns idioter överallt, som förstör genom att kasta in saker på planen t.e.x.

:huvet

Ingen publik på Hammarbys hemmamatcher är en bra medicin. :tuttar :D

Spel utan publik i några matcher kommer aldrig att hjälpa mot dessa individer. De anser sig själva stå över alla andra och vara de riktiga supportrarna. De skiter helt enkelt i att det skadar föreningen och att majoriteten tycker att det är oacceptabelt beteende.

Det enda som hjälper är identifiering och långa avstängningar från matcherna.

Detta bevisar faktum. Fegisboll är så förbannat tråkigt och homofilt att lowlifet på matcherna tröttnar och måste visa sin "manlighet" på andra sätt. Man kanske skulle införa att fyrverkerier enbart får köpas av dem med ett IQ motsvarande 18år så är problemet löst.

Allvarligt talat kanske det är dags för fotbollen att ta sina egna kostnader som andra sporter...

Detta bevisar faktum. Fegisboll är så förbannat tråkigt och homofilt att lowlifet på matcherna tröttnar och måste visa sin "manlighet" på andra sätt. Man kanske skulle införa att fyrverkerier enbart får köpas av dem med ett IQ motsvarande 18år så är problemet löst.

Allvarligt talat kanske det är dags för fotbollen att ta sina egna kostnader som andra sporter...

Jag är inte bara motorbög utan även vanlig bög, jag tycker det är kränkande när du kopplar ihop mig med fotbollsslöddret.:mad:

jag ser det som en bristande arenasäkerhet, uppenbarligen så har nån/några lyckats få med sig pyroteknik in trots förbud. Sedan så finna det idioter inom alla kretsar men mest så tror jag du är förbannad för att "fel" lag gjorde mål.

Om de nu skall släpa med sig explosiva ämnen kan de inte göra det i tillräcklig mängd för att jämna skiten med marken ?
med fördel med båda lagen i.

Jävla fjantande.

Det kan ju inte vara speciellt svårt att ta reda på vem det är hela stället kryllar ju med kameror.

fotboll som sport är väl ok, men släng ut lagen och supportrarna.

Detta bevisar faktum. Fegisboll är så förbannat tråkigt och värdelöst att lowlifet på matcherna tröttnar och måste visa sin "manlighet" på andra sätt. Man kanske skulle införa att fyrverkerier enbart får köpas av dem med ett IQ motsvarande 18år så är problemet löst.

Instämmer totalt!
Fan dra in tillstånden för klubben att ens spela fotboll och låt dom spela schack i stället :D

Fotboll är inte en sport, sport luktar bensin.
Fotboll är en idrott och idrott luktar svett.

Lyckligtvis är idrott numera klassat som en diagnosterbar sjukdom, vilket innebär att idrottsläkarna arbetar febrilt med att hitta lämplig medicinering och eftervård för dom drabbade.

/Danne

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...