Tjo!
En liten film när jag stuntar med min R6a
Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=Al3Weauh5_M
Nerladdning:
http://www.megaupload.com/se/?d=TIUV1VU0
Besök gärna min hemsida www.Jonne-J.com
En liten film när jag stuntar med min R6a
Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=Al3Weauh5_M
Nerladdning:
http://www.megaupload.com/se/?d=TIUV1VU0
Besök gärna min hemsida www.Jonne-J.com

, å så kollar man på snubbar som du som skulle kunna köra den där förbannade banan på framhjulet.! det e ju rent av deprimerande.. jävligt grymt att se dock..