Tuvängen 9/8

Som jag skrev i en annan tråd: När jag är TL så regnar det inte.. hehehe
Jag såg dig uppe i dubbelhögern men visste inte att det var du. Kom fram och säg hej nästa gång - det vore kul!
Du fick med mig tre gånger idag.. toppen. Tack för bilderna.
Du har en hundring att inkassera från mig.
 
Som jag skrev i en annan tråd: När jag är TL så regnar det inte.. hehehe
Jag såg dig uppe i dubbelhögern men visste inte att det var du. Kom fram och säg hej nästa gång - det vore kul!
Du fick med mig tre gånger idag.. toppen. Tack för bilderna.
Du har en hundring att inkassera från mig.


Tack :D
 
Last edited:
Gud vad avis jag är på dig som var där & fotade & fotade snygga bilder, va fan tänkte jag på?

Hur är det där borta måste man gå runt banan eller får man vara på någon plats inne på banan?
 
Det går att gå runt det mesta..och att komma in i mitten går om man pratar med trevliga funkisar :)
 
Gud vad avis jag är på dig som var där & fotade & fotade snygga bilder, va fan tänkte jag på?

Hur är det där borta måste man gå runt banan eller får man vara på någon plats inne på banan?


Alltid prata med depåchefen .. men som regel går det bra att komma in på banan sålänge varselvästen är på. Går bra att byta plat på banan medans det byts grupp.
 
Alltid prata med depåchefen .. men som regel går det bra att komma in på banan sålänge varselvästen är på. Går bra att byta plat på banan medans det byts grupp.


Kanon du tar jag med en egen väst då smyger jag efter dig nästa gång! :D
 
Lånar tråden lite och flänger upp några till,
blev inte så många grupper idag, lillgrabben ville inte vara där så länge :)

jo just det, LÄNK här


>>Eric
 
Lånar tråden lite och flänger upp några till,
blev inte så många grupper idag, lillgrabben ville inte vara där så länge :)

jo just det, LÄNK här


>>Eric

Hej Ecke
jag har tagit bilderna av dig på han denna där i vanlig ordning...
riktigt tjusiga var de på min hoj :D
Fikadags snart? // Heli
 
Lånar tråden lite och flänger upp några till,
blev inte så många grupper idag, lillgrabben ville inte vara där så länge :)

jo just det, LÄNK här


>>Eric

Här fanns jag o lilla monstret med på två bilder. Tack!
/Hanna
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top