Skriv-vad-du-vill-tråden

:fatta! :sissy åååå du dit gamlo :rolleyes: :tungan
För den delen så är de inte så svårt att lista ut vad du menar med Kaffe :lol:rolleyes: :arsele

Nå dåså...då är vi på samma våglängd. :hihi
Men kalla mig inte gamlo igen. Det finns det andra på forumet som är. :tungan d1ce och skägget t.ex. :D

Men jag vill oxå ha mer semester!! Har en vecka kvar... Skulle behöva typ fyra till för att hinna göra allt jag vill. :tuttar Kakan, du får dela upp din semester till oss bättre behövande! :tummenupp

:va nån vecka vill ja ha själv så jag kan göra nå i vinter :)

:hihi Kakan vet vad Kaffe betyder. Det fick hon reda på för evigheter sedan :)

Därför blir det roligare när andra skriver att Kakan kan komma på kaffe :rofl

:7peta sluta skvallra och så kan duuuuu sluta påpeka att man är antik jag är UNG :tungan men tant är gammal :D :rolleyes:

Har en vecka kvar och sedan har jag 4a veckor sparade att ta ut samt att 1a januari smäller det till och jag får 7 nya veckor att ta ut!!

Ibland är det bra att jobba statligt!!:D

Så det är därför det tar så lång tid för alla myndigheter att få något gjort de är på semester :fattartil

:7peta sluta skvallra och så kan duuuuu sluta påpeka att man är antik jag är UNG :tungan men tant är gammal :D :rolleyes:

Ju ungre man är desstu kortare tid är det till evigheten ;)

Last edited:
:D du menade att ni gammlon (Mitra, jkay osv :tungan :arsele ) har närmare till evigheten :)

:hihi nej tvärt om. Utan om man är 18 så är ju 9 år sedan en evighet ;) halva livet ju (som man har levt) medan för en som är 50 är 9 år sedan som igår.

Så det är ju positivt att det var evigheter sedan :yoparty :D

P.s dessutom om du går in och kollar så är det inte Jkay som är gamlon av er två :hihi

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back