MC-olycka på Lyngnenring

Det var ju synd att detta skulle hända, nu när du insett banans oemotståndliga dragningskraft. Hoppas läkningen går snabbt och att du till nästa säsong har fått ihop bågen så du kan köra lite mer bana.
Krya på dig:pannkyss

Fan Jenny, det blir jobbigt att svepa bärs med stödkrage:näsblod

Någon som har Jennys mobilnummer får gärna PM:a det till mig!

(Eftersom jag har blivit av med mobilen får du gärna skicka ditt egna nummer med) :tummenupp

Hoppas du blir bra i vilket fall :)

Körde lygnern igår kväll, när snäll människa hade lyckats placera ut 3 små fina högar med grus på ett ställe i en kurva :rolleyes:
Fick släpp på bakhjulet, tänkte först det var mitt nya däck som vart lite halt men sen såg jag 2st små högar till.
Funderar bara på om det är nån människa som lagt (?) ut det eller om det ramlat av nåt släp eller så, hoppas på alt 2 .......

Så när ni passerat kyrkan och svänger höger mot fotskäl så låg dom en liten bit fram där det börjar gå uppför och kommer högerkurva, så kör lugnt där ifall de är kvar.

I "Jennys corner" ligger det saneringssand ute med, en polare gillade inte det men körde ju sakta iallafall:)

I "Jennys corner" ligger det saneringssand ute med, en polare gillade inte det men körde ju sakta iallafall:)

Då får vi väll sopa bort skiten:) :gnissla

Japp, då äre väll bara att börja sätta namn på kurvorna på ringen, jag kan hålla i det administrativa, skriva ut alla namn på en karta och så:) :tummenupp

"Jennys corner" är först ut:tummenupp

Då får vi väll sopa bort skiten:) :gnissla

Japp, då äre väll bara att börja sätta namn på kurvorna på ringen, jag kan hålla i det administrativa, skriva ut alla namn på en karta och så:) :tummenupp

"Jennys corner" är först ut:tummenupp

'Jörgens corner' är i vänstern på det klättrande S:et om man börjar i Sätila :D

Då får man väl dela namnen "Jörnys corner" eller "Jengens corner" :) :gnissla :rolleyes:

Hör för mig även Fabbe gasade ut i den 'klättrande' (fast åt andra hållet) förra året så den kurvan får nog heta "Everybody hurts" eller nått istället!

Själv får man la göra anspråk på den högerkurvan (i riktning Sätila) där vägen ser ut att gå rakt fram ... det går i.o.f.s en väg rakt fram också fast den är av grus:rolleyes:

\m/

Tror det är zajtar & xerxes corner med så everybody hurts är nog bra :D

Såhär glad o nöjd blev Jenny av att få besök :)

Bifogat

• jenny på sjukan s.jpg
    jenny på sjukan s.jpg
    81 KB · Visningar: 169
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten