Miraculin - Mirakelbäret!

Jag har beställt nu! :)

Har du fått ett mail än om att det har blivit skickat?
det står att de normalt skickar inom 24 timmar men har förseningar just nu,
det är dock en vecka sen så 24 timmar känns liiiite fel ifall mitt inte är skickat än.

Edit: mailsvar

"Unfortunately we are
still experiencing delays but hope to ship soon.

Thank you for your patience."

Last edited:
Jag har fått ett mail som säger att mitt paket går från UK igår/idag.
Var har ni handlat?
Jag tyckte http://tastetrips.com/ verkade minst oseriösa och dom har skickat ut info om beräknad leveranstid och bilder på grossistens leveranser till dom osv nästan dagligen.

Jaha, så kom paketet idag då!

Jag jobbar kväll och har bara testat med en lime och en nektarin hittills.
Själva tabletten är lätt syrlig och har en ganska ointressant smak. Ingen konstig smak eller känsla i munnen efter intagande.

Limen blev mycket sötare men var fortfarande härligt syrlig, smakar som fruktig och intensiv saft. Mycket gott och hela gick åt snabbt. Naturgodis!

Nektarinen blev lite väl söt. Den var fortfarande god men sötman tog överhanden lite så surare mat rekommenderas.

Det som är förvånande är att det inte känns konstigt att limen var så god, smaken var härligt naturlig och om jag inte visste att jag tagit en tablett innan så hade jag bara trott att det var en väldigt god citrus av något slag.

Ska bli kul att testa med alkohol av olika slag.

Jaha, så kom paketet idag då!

Jag jobbar kväll och har bara testat med en lime och en nektarin hittills.
Själva tabletten är lätt syrlig och har en ganska ointressant smak. Ingen konstig smak eller känsla i munnen efter intagande.

Limen blev mycket sötare men var fortfarande härligt syrlig, smakar som fruktig och intensiv saft. Mycket gott och hela gick åt snabbt. Naturgodis!

Nektarinen blev lite väl söt. Den var fortfarande god men sötman tog överhanden lite så surare mat rekommenderas.

Det som är förvånande är att det inte känns konstigt att limen var så god, smaken var härligt naturlig och om jag inte visste att jag tagit en tablett innan så hade jag bara trott att det var en väldigt god citrus av något slag.

Ska bli kul att testa med alkohol av olika slag.
Hur går det? :D

Jag har under helgen testat med Vodka, Öl, Gin och Absinth 80%.

Ölen smakade inte mycket alls vilket är en förbättring eftersom jag inte gillar öl. Vodkan blev det ingen större skilnad på, Ginet blev väl något mildare och godare men inget revolutionerande. Däremot Absinten gick utmärkt att dricka ren som snaps trots styrkan och den blev riktigt god trots att jag inte hällde vatten i den.

Har smakat

Apelsin, Lime, jättemörk choklad,
mjölk, gin, tonic water och spanska korvar :P

Tonic water var mest överraskande, det smakade nästan som sprite,
fast med pyttelite beska.

Alltså, är det bara jag som undrar vad fitta smakar efter man käkat ett piller?

Nå, vart det hallonluktagott fitta smakade?

Vilken ultimat fjanttråd detta utvecklade sig till. klarar man inte av att dricka diverse drycker utan att knapra piller så utvecklade naturen en helt egen metod för problemet.

Ge fan i att dricka skiten.

Men om du nu endå måste dricka drycken för att bevisa för kompisar att du visst är den man du utger dig för att vara, lär dig dricka skiten istället.

Vilken ultimat fjanttråd detta utvecklade sig till. klarar man inte av att dricka diverse drycker utan att knapra piller så utvecklade naturen en helt egen metod för problemet.

Ge fan i att dricka skiten.

Men om du nu endå måste dricka drycken för att bevisa för kompisar att du visst är den man du utger dig för att vara, lär dig dricka skiten istället.
Alltså, drickande handlar för dom flesta inte om att det ska vara en njutning för smaklökarna, du vet, sitta och smutta på en whisky eller en konjak hela kvällen. Det handlar om ren och skär verklighetsflykt. Hade heroin eller gräs varit legalt hade dom använt det istället. Så det är väl jättebra att det har börjat smaka gott när dom vill fly från sina liv lite då och då? :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa