Jagad av polisen

Klockrent! Kul när man stöter på poliser som faktiskt är trevliga också!

Finns inga trevliga snutar. Tänk på att de har UTBILDAT sig, tagit sig tid att under flera år lärt sig att vara sadistiska fascister med tillstånd att vifta med pekpinnen och bötfälla folk. Även folk med omdöme som drar på där det finns utrymme. Poliser behövs, men jag måste inte gilla dem för det. Snuthäckar är avskum i mina ögon.

tack för tipsen:) det var då iaf det roligaste jag gjort på jääävligt länge.
jag for ju inte hem jag for till en kompis och ställde hojen där.
har ju normalt inte hojen där jag bor ändå
men blir jag kallad på förhör och sånt skit nu då eller?
och om jag säger att polare har lånat hojen så måste jag väll ändå säga deras namn och sånt? och dom har ju inte sett mitt ansikte eller nått men palla åka dit på allt som isf blir dom var ju efter ett litet tag innan vi hängde av dom :) nu åker skylten iaf.

2 finns det väl. CHROLO och han som brukar skriva i nån mc-blaska jag inte kommer ihåg namnet på.

Eller så händer inget.
Har oxå haft snuten efter mig en gång.
Men det va för att man hade kört med ett hjul i vädret en bra stund:D
När man upptäckte det så drog man på som fan.
Fick inget brev hem.

Beror det inte på vad man har gjort??

Åker man "bara" på slangen är det nog inte så grovt att man åker hem till ngn eller lägger energi på att leta upp dom?? Har man klippt några rödlysen osv kan det nog bli lite anorlunda.

Farbror blå kan vara trevliga dom också:D

fattar inte änns att dom jagar folk på mc.

kan dom inte bara lägga våra skatte pengar på att ta fast riktiga criminals istället?

ÄCKLIGA SNUT FNASK!

Last edited:
Beror det inte på vad man har gjort??

Åker man "bara" på slangen är det nog inte så grovt att man åker hem till ngn eller lägger energi på att leta upp dom?? Har man klippt några rödlysen osv kan det nog bli lite anorlunda.

Farbror blå kan vara trevliga dom också:D

aa iofs men låg ju i typ 100 på 50 väg när jag tittade bak efter slangen sen blev det ju nått rödljus och sick sack mellan bilar osv :p + inget kort för mc då också

jag blev jagad flergånger men huvudsaken e om dom har tagit regskyl. så ska man helst inte åka hem så dom väntar på dig de ba ställa hojjen ngn annan stans sen ede klart men varförsiktig dom har ju ngn block som dom antecknar dom kan stoppa dig vid trafikljus dom har hoppat framför mig flergånger i stockholm/södermalm de ba hålla ansiktet o visa att de inte va du ;)

tack för tipsen:) det var då iaf det roligaste jag gjort på jääävligt länge.
jag for ju inte hem jag for till en kompis och ställde hojen där.
har ju normalt inte hojen där jag bor ändå
men blir jag kallad på förhör och sånt skit nu då eller?
och om jag säger att polare har lånat hojen så måste jag väll ändå säga deras namn och sånt? och dom har ju inte sett mitt ansikte eller nått men palla åka dit på allt som isf blir dom var ju efter ett litet tag innan vi hängde av dom :) nu åker skylten iaf.

ALLTSÅ DU KAN INTE HA LÄST MITT FÖRSTA INLÄGG TILL DIG. Läs det i så fall så får du svar på dina frågor här ovan...... Läs kunnig eller? Kanske lite adrenalin som sitter kvar.

Passa dig för Frank Lampa, då är böter det minsta du behöver oroa dig för.
Var i Luleå blev du jagad?

Tror ioförsig det är mest mopparna dom är ute efter nu, är väl högsäsong för trimmning och en ktm är ju nästan samma sak :arsele

fattar inte änns att dom jagar folk på mc.

kan dom inte bara lägga våra skatte pengar på att ta fast riktiga criminals istället?

ÄCKLIGA SNUT FNASK!

Du betalar min lön!:arsele

Finns inga trevliga snutar. Tänk på att de har UTBILDAT sig, tagit sig tid att under flera år lärt sig att vara sadistiska fascister med tillstånd att vifta med pekpinnen och bötfälla folk. Även folk med omdöme som drar på där det finns utrymme. Poliser behövs, men jag måste inte gilla dem för det. Snuthäckar är avskum i mina ögon.

:pannkyss

Last edited:
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25