SH.com Grupp/Onsdagskörning 080716

Status
Ej öppen för fler svar.
Vad ska du göra på Donken redan vid kl. 17:30 då?

Jag kanske ser er på vägen dit, tror jag dyker upp om inte Italienska ludret (för att vara med i Jörgens stil) inte läcker för mycket olja.

En italiensk, engelsk eller amerikansk hoj som inte läcker olja måste man genast stänga av. Det kan vara slut på olja i motorn. :fakta

En italiensk, engelsk eller amerikansk hoj som inte läcker olja måste man genast stänga av. Det kan vara slut på olja i motorn. :fakta

Precis! Så hon är i toppenskick just nu! SÅDETSÅ!

Den ska kontrolleras/servas/lagas på måndag. Så vill någon sponsra mig så är det helt ok:-)

Tills dess går det utmärkt med att torka av henne! Hon löper ju inte, hon dregglar bara lite...

Såna där Ducati 750 Sport spottar väl ut cylinderfotpackningar på löpande band? Bra skit. Hojar är iofs bara skit. :5sure

Happ... jag kör lite p3 och kollar sånt här istället +fiska

Bifogat

• IMG_4059.jpg
    IMG_4059.jpg
    202.7 KB · Visningar: 55
  • IMG_4126.jpg
    IMG_4126.jpg
    222.9 KB · Visningar: 55
Såna där Ducati 750 Sport spottar väl ut cylinderfotpackningar på löpande band? Bra skit. Hojar är iofs bara skit. :5sure

Det där känner jag igen att någon sagt det förra veckan! Fast, med andra ord. Asch, på måndag hoppas jag att hon är i toppskick igen. Sen att man behöver bjuda in sig på middag hos vänner resten av månaden för att få mat, det är ju bara mysigt :D

För att inte tala om svensk eller österrikisk! :fakta

Nästa vecka är jag tebax i staun igen, då kanske man ska våga sig på en touringrunda med kaptenen igen.

:krama

Last edited:

Jo, hade en Monster 750 01:a själv en gång. Efter mindre än ett år och bara500 mil på mätaren så läckte cylinderfotspackningen.

Undra när jag får råd att äga en så ny hoj igen?? I och så för sig är min nuvarande i mint condition så spelar roll liksom.

Tjena!
Tänkte hjälpa till att hålla trenden och fixa lite nya fejs på åkningarna! :rolleyes: Har åkt nån körning från Skogis och sen med bröder och systrar med samma vackra skapelse som jag själv åker på...:D

Jobbar på lite logistikproblem med dotter, men har gott hopp om att kunna dyka upp till 18 på norra sidan!:yoparty

Vad ska du göra på Donken redan vid kl. 17:30 då?

Jag kanske ser er på vägen dit, tror jag dyker upp om inte Italienska ludret (för att vara med i Jörgens stil) inte läcker för mycket olja.

Måste ju vinna nått race och först till donken känns som en bra start :yoparty

Men du har rätt 17.20 känns lite tidigt.. så blir kanske lite senare 17.30 :tummenupp ( man vill ju hinna med lite skitsnack på donken mé

Italienska hojjar ska läcka olja :fakta :hihi

Last edited:
Har inte tid att steka er i kväll då jag ska på IRON MAIDEN:yoparty :yoparty :yoparty

Kapten!!
Fråga 1 vad blir det för underlag på kvällens körning?
2 Finns någon tvåtakts-grupp??
3 i så fall har ni skjuts-hjälp att erbjuda när RD350 inte vill gå längre??
Om hojen känns stabil så ska jag ryka blårök på er alla!!..haha

Kapten!!
Fråga 1 vad blir det för underlag på kvällens körning?
2 Finns någon tvåtakts-grupp??
3 i så fall har ni skjuts-hjälp att erbjuda när RD350 inte vill gå längre??
Om hojen känns stabil så ska jag ryka blårök på er alla!!..haha

:rofl
Haha, ja den frågan var rätt iskall att få men jag får nog svara som förra gången "Eeeeh va? Det blir nog mest asfalt" :D
Tvåtaktsgrupp, skulle vara om Paul dyker upp på sin då kan ni ju bilda en egen grupp och ryka ner varandra.
Skulle den stanna så kan du få åka Gixxer :brynad

Synes Larzon :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back