Onsdagsgazzet™ 9/7 - OBS ESLÖV!!!

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Samling på Statoil i ESLÖV 17.30
Avfärd 18.00
unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan. (Copy/paste).

Raijslaiters:

1. Mr K
2.
3.
4.
5.

Eslövsrundan rockar :tummenupp ses på onsdag om vädret inte skiter sig...

vader.se

Det blir klart väder med några enstaka moln och uppehåll. Temperaturen blir +16 till +19 grader. Vinden blir svag, nordvästlig, 0 till 2 meter per sekund.

ESLÖVRUNDAN :yoparty

Kommer om det inte blir allt för jävligt regn (lite smådugg är inget problem, blev ju ganska schysst förra gången...)

Kanon .... du kan ju rundan så du och jag få vara rajslaiters:tummenupp :pannkyss

Nope, hittar tyvärr inte, försökte köra den nån vecka eller två efter att vi körde senast vilket slutade i att jag "hitta vilse", så jag tänkte köra i någon mellangrupp och den här gången faktiskt lära mig...

... har ju blivit gammal och glömsk :tomten

Kanon .... du kan ju rundan så du och jag få vara rajslaiters:tummenupp :pannkyss

Kolla med Strömpa om han kan ställa upp och vara rejseleiter . Han brukar alltid vara vår första man eftersom han kan rundan så bra och håller ett bra tempo :tummenupp

vader.se

Det blir mestadels klart väder med några mindre stackmoln och uppehåll. Temperaturen blir +16 till +19 grader. Vinden blir svag, nordvästlig, 1 till 3 meter per sekund.

Jag stannar vid statoil staffanstorp och tankar vid kvart över fem om någon vill ha sällskap upp vill eslöv.

/på tåget hem från jobb och skriver med mobilen.

Vi stannar även till i kävlinge halv sex och hämtar gadde på preem ifall någon vill hänga på därifrån.

surt för just nu så regnar det i eslöv men det är väl bara tillfälligt...
Men jag dyker upp ändå så får vi se hur det går ;) behöver ju ändå tvätta hojen så kan ju slå två flugor i en smäll :tummenupp

Gött gazz :tummenupp

Men tomtägaren som fick oväntat besökt när nån i snabba gruppen körde halvvägs(eller var det helt igenom in på tomten?) igenom hans häck verkade inte se något humoristiskt i situationen av döma av hur han "diskuterade" efteråt:huvet

jepps....man kan väl säga att han inte va så jäkla gla.....

dessutom va de bara halvvägs igenom staketet - andra halvan av hojen va i diket....

instämmer med pjohan ... gött gazz ..... synd bara på den lilla insidenten ....

Gamle var och hälsade på där korna bor ...... hahahahha

Ja riktigt bra gazz idag, eslövs rundan är alltid lika rolig..

Tycker bara vi kunde fortsatt och kört resten av rundan efter kaffet ;) tog så hastigt slut, har ju tyvärr en förmåga att göra det när man har kul :huvet

Tycker bara vi kunde fortsatt och kört resten av rundan efter kaffet ;) tog så hastigt slut, har ju tyvärr en förmåga att göra det när man har kul :huvet

Den "resten" får du gärna visa någongång ... visste inteatt där var mera .....

Men ett gazz måste sluta vid ett fikaställe så Bialitt is da shit:tummenupp

Säg till när "resten" ska köras, så jag kan ta med GPS´n (:tuttar )
Tackar för idag.

Mvh // Gadde

Den "resten" får du gärna visa någongång ... visste inteatt där var mera .....

Men ett gazz måste sluta vid ett fikaställe så Bialitt is da shit:tummenupp

Givetvis, håller med att fika kan man ju inte glömma, den är ju pricken över i:et :tummenupp

Nu ska jag inte säga för mycket angående rundan, för jag hittar oftast som en kråka och det har bara blivit en eslövsrunda innan iår fast då körde en polare rakt in i skogen istället så vi fick avbryta.

Men mig veteligt så är resten av rundan inte överdrivet mycket mer men det går via "nästan" knutstorp, svalöv osså lite andra vägar för att sen sluta i eslöv igen.. iallafall så vi alltid kört den :tummenupp fast de bästa vägarna i rundan är ju de vi körde, speciellt i början :yoparty :yoparty :yoparty

Får ge mig ut och köra hela rundan och sen återkomma med vägarna :tummenupp (om jag hittar ut förstås)

Last edited:
Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back