wolverine_81
Ny medlem
oj, kom ju på en till som är riktigt fin, "pissfitta!" Men det är bara om man verkligen vill vara äcklig och elak på en och samma gång, vanligtvis är jag bara det vid separata tillfällen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men alltså, är det bara jag som tycker det är lite menlöst att bara vräka ur sig långa haranger av könsord i olika former?
Jag skulle nog inte ta åt mig särskilt mycket om nån vrålade, "din jävla kukfitta, dra helvet". Men det kanske bara är jag.
Själv är jag helt kass på att svära,
"Knulla lik" tycker jag funkar bra. Ligger bra i munnen, chockerar och är lätt att göra varianter på som svordomar bör vara. "Knulla smutsiga lik", "Knulla utvecklingsstörda lik" etc etc. Ju argare man är desto mer kan man lägga till i frasen. Hett tips.
Men alltså, är det bara jag som tycker det är lite menlöst att bara vräka ur sig långa haranger av könsord i olika former?
Jag skulle nog inte ta åt mig särskilt mycket om nån vrålade, "din jävla kukfitta, dra helvet". Men det kanske bara är jag.
Det beror på hur man ser det...klockan ringde 05:10 o då jag gick upp och sprang. Men det var helt frivilligt och inte särskilt hårt.![]()
Och även om ni inte gillar att svära...så svär ni väl åtminstone vid nåt tillfälle... eller?![]()
Vaffan...försöker du framstå som någon jävla svärmorsdröm eller...jävla snorunge!!??![]()
skojar såklart!!!
Behöver ju inte vara riktat till nån person. Jag svär mest när saker inte går som jag vill. Svär jag åt en person så blir det kortare och enklare saker typ "dumjävel" eller nåt sånt.
Tycker effekten av svordommar är väldigt situationsberopende.
Höll på garva läppen av mig när en polare med likgiltigt tonfall yttrade orden:
- "Håll tyst nu din djävla bajspadda!"
..åt en hysterisk, överviktig kärring som gnällde för att vi skejtat på stan...
Det ska ju vara härliga, äkta förolämpningar mot personen ifråga som skall skjutas av när man är sådär riktigt, helvetiskt förbannad som man kan bli ibland.
Själv är jag helt kass på att svära, ja förutom massa långa könsord i olika komponationer, det kan ju dom flesta.
Nåvål, kukjävel!
Fubbick, Ålarens
Fubbick, Ålarens
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |